Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Nietypowa sytuacja .   

  RSS

wafelos
świeżaczek
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 2
12/07/2014 7:14 pm  

Witam. Jak temat sugeruje, wystąpiła u mnie nietypowa sytuacja. Otóż, mam 21 lat i jestem studentem. W czasie roku akademickiego gdy mieszkam w mieście w którym studiuje, to prowadzę wegetariański tryb życia. Teraz gdy zaczęły się wakacje, wróciłem do domu rodzinnego na dłużej. Moja rodzina , a szczególnie mama średnio widzi mój wegetarianizm. Próbuje przekonać mnie do różnych kotletów drobiowych etc, z niechęcią przygotowuje mi np kotlety sojowe, a sam obiadu sobie nie przygotuje , ponieważ według niej : "kuchnia jest za mała, by można było robić sobie dwa obiady na raz". Jednak najlepszym jej argumentem jest : " I tak kupiłam, tata je mięso i ja także, więc tym zwierzakom życia nie przywrócisz" , " Potrzebujesz białka , a fasoli etc nie lubisz". Fakt, nie przepadam za fasolą, grochem, ale postanowiłem , że wolę je jeść i mieć gorsze doznania smakowe niż ciężej na sumieniu. Wiem , że państwu taka sytuacja się może wydawać dziwna, w końcu mam 21 lat i jestem dorosły. Niestety, moja mama potrafi być uparta i ona zawsze musi wiedzieć najlepiej .

Pozdrawiam


OdpowiedzCytat
Fatty
weteran forum
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 2286
12/07/2014 7:17 pm  

Zawziać się i nie odpuszczać. Jak zobaczy, ze sprawa jest na poważnie to jest szansa, że przywyknie.

Białowieska się Puszcza.


OdpowiedzCytat
Lily
 Lily
Famed Member
Dołączył: 19 lat  temu
Posty: 4163
12/07/2014 8:09 pm  

W sumie nie jest to jakaś bardzo nietypowa sytuacja, a pod presją mięsożernej rodziny dzień w dzień ciężko się pewnie żyje. Na szczęście jest lato, nie trzeba się żywić fasolą, jest masa różnych warzyw.
Kuchnia może mała, ale chyba nie jest przez cały czas zajęta? Przygotować obiad można np. wieczorem i potem tylko odgrzać, dodać surówki itp.