Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Dieta odchudzająca dla wegetarian:)  

Strona 1 / 2 Następny
  RSS

Luu
 Luu
początkujący
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 17
01/06/2008 7:04 pm  

Siema jestem Lu..:) Chodzi mi o taką dietę,dzięki której mogłabym schudnąć z 5 kg..:) Czy ktoś taką zna?:P
Oczywiście chodzi o dietę wegetariańską.:)
Pozdrawiam.:)

[edytowane 1/6/2008 przez Luu]

' Myślę, więc jestem wegetarianinem.' (((:


OdpowiedzCytat
Gugu
 Gugu
forumowicz
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 25
01/06/2008 7:30 pm  

JA jem poprostu mniej ;p

miageta yozora no hoshi-tachi no hikari


OdpowiedzCytat
Szczurunia
bywalec
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 386
01/06/2008 8:36 pm  

moim zdaniem to nawet najlepsza dieta nie da tego co wysilek fizyczny. Proponuje zaczac regularnie biegac i ograniczyc slodycze i powinno byc ok:)


OdpowiedzCytat
Wege-Aneta
forumowy expert
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 1084
01/06/2008 9:21 pm  

zgadzam sie bieganie lub praca fizyczna jest rewelacyjnia do odcuhdzania poszlam do ciezszej pracy niz zawsze i juz schudlam 3.5 kilo w tydzien ;p 😮 nie planowalam tego ;D


OdpowiedzCytat
Luu
 Luu
początkujący
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 17
01/06/2008 9:24 pm  

Nie,no ja bardzo dużo trenuję (tańczę od dawna), ale myślałam o jakiejś specjalnej diecie..^^
Dzięki za wszystkie rady..:)

' Myślę, więc jestem wegetarianinem.' (((:


OdpowiedzCytat
Lily
 Lily
Famed Member
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 4164
01/06/2008 10:16 pm  

A ja nie polecam ruchu jako jedynej metody, to tylko ok. 20% sukcesu.
Najlepiej ograniczyć tłuszcze i proste węglowodany, zwiększyć ilość surowego pożywienia, jeść 5-6 razy dziennie niewielkie porcje.

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com


OdpowiedzCytat
carolinee
rozmówca
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 61
05/06/2008 3:11 am  

odpowiednia dieta + wysiłek fizyczny powinny dac efekt moim zdaniem.


OdpowiedzCytat
barbarzyńca.w.ogrodzie
początkujący
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 5
03/07/2008 11:18 pm  

5 małych posiłków co ok 3 godziny, ostatni 3 godz. przed snem, dużo pić, dużo się ruszać, mniej chleba, makaronu, słodyczy, tłustych potraw (np. żółty ser); że dużo warzyw to akurat i bez diety wiemy;), kasze, bez przesady z owocami i sokami owocowymi.


OdpowiedzCytat
e-pati
świeżaczek
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 1
07/05/2010 3:29 am  

A ja nie polecam ruchu jako jedynej metody, to tylko ok. 20% sukcesu.
Najlepiej ograniczyć tłuszcze i proste węglowodany, zwiększyć ilość surowego pożywienia, jeść 5-6 razy dziennie niewielkie porcje.

a ja bym poleciła zamiast jedzenia 5-6 razy dziennie , jedzenie tylko wtedy jak zaburzy nam w brzuchu czyli właściwie jak poczujemy głód..organizm wtedy przetrawi cały pokarm i zużyje pochłonięte kalorie. a tak poza tym brać raz dziennie tabletki - chrom. w aptece za 20 zł można kupić 90 tabletek nazywają się po prostu chrom.ja spożywam te tabletki i nie czuje już wilczego głodu jak wcześniej. polecam.

PaT


OdpowiedzCytat
Julianne
forumowicz
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 20
11/05/2010 6:11 pm  

A ja szczególnie polecam książkę Mirelle Gualliano Francuzki nie tyją Zawarte tam rady pomogły mi schudnąć ,nie trzeba sie obawiać efektu Jojo i nie musiałam ćwiczyć.Korzystać z niej mogą także wegetarianie i weganie wiec bez obaw. Życzę powodzenia.
Tu masz potrzebne linki

http://www.medigo.pl/a,i,2518,randka_z_kuchnia_francuska

http://www.empik.com/francuzki-nie-tyja-mireille-guiliano,357964,ksiazka-p?slotName=BoxSale

http://mireilleguiliano.com/

http://www.poradnikzdrowie.pl/odchudzanie/nadwaga/dlaczego-francuzki-nie-tyja_36324.html

[edytowane 11/5/2010 od Julianne]


OdpowiedzCytat
żżż
początkujący
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 7
27/07/2011 11:00 pm  

Witam, jestem tu u Was nowa 🙂 Czy ktoś się może aktualnie odchudza? Wspólnymi siłami łatwiej 🙂

Jestem wege od b.dawna 😉

Jakiś czas temu natknęłam się na allegro na książkę z wegetariańskimi przepisami, ale takimi dla dietkujących. Niestety czas leci, i już nie mam jej w obserwowanych, allegro krótko archiwizuje zakończone aukcje. Gdyby ktoś znał jakąś książkę w ten deseń, dla wege chcących schudnąć, to dajcie proszę znać 😉

[edytowane 28/7/2011 przez Admin]


OdpowiedzCytat
Bellis_perennis
Famed Member
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 3467
27/07/2011 11:53 pm  

Hej,
Ja od roku próbuję schudnąć, miałam wiele podejść i to nawet skutecznych ale na krótką metę. Efekt jest taki że przytyłam w tym czasie 4kg. Fajnie byłoby się po odchudzać wspólnie, większa motywacja. Ale dodam że byłabym w dużym stopniu nastawiona na sport. Wolę zjeść troszkę więcej i do tego się poruszać. Generalnie wiem jak się odchudzać ale nie potrafię tego zastosować w praktyce dłużej niż 2-3 tygodnie. Chciałabym zrzucić jakieś 6-7kg.


OdpowiedzCytat
żżż
początkujący
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 7
27/07/2011 11:57 pm  

Ja mam za sobą kilkadziesiąt podejść 😉 Najczęściej były nieudane oczywiście 😀

Teraz jestem już od jakiegoś czasu, schudłam jakieś 6kg i doszłam do punktu, w którym pod względem diety w 95% się pilnuję. Niestety z aktywnością ruchową jest gorzej :/ A chciałabym zrzucić jeszcze z dychę...


OdpowiedzCytat
Bellis_perennis
Famed Member
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 3467
28/07/2011 12:01 am  

Z ruchem sprawa jest dość prosta. Nic na siłę. Pobiegaj, pojeźdź na rowerze (co tam lubisz najbardziej) tak z 15-30 minut na początek. Bez wielkiego wysiłku, bez zmuszania się. Ważna systematyczność. Zobaczysz, że będziesz chciała więcej i się przyzwyczaisz. Jak się nie poruszasz będzie Ci z tym źle 😀


OdpowiedzCytat
żżż
początkujący
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 7
28/07/2011 12:11 am  

No nie, gdyby było to takie proste, to byłabym szczupła jak modelka 😉 Ćwiczyłam, wielokrotnie, na początku obecnej diety również. Ale jestem z tych, co to ćwiczyć nie lubią, czasu mało, chęci mało itd. Systematyczność wymaga chęci, motywacji. I jak mnie najdzie, to tak jest, ale jak mam czas niechęci (90%), to niestety zalegam 😉


OdpowiedzCytat
Strona 1 / 2 Następny
  
Praca