Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

pomocy!  

  RSS

AnnCo
początkujący
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 17
27/10/2010 10:57 pm  

wiem, że juz jest wątek na którym jest milion przepisów, ale...
dopiero od niedawna jestem wege, narazie odrzucilam tylko mięso i jadłam pozostałe części obiadu, ale dziś nie obeszło się bez awantury, bo śmiałam odrzucić kluski z mięsem. nie obeszło się tez bez słuchania że bede szczerbata, bez włosów z anemia i chorobami, więc bede musiała w miarę szybko zacząc coś sama działać w kuchni, żeby to upichcić coś co zbilansuje moją dietę:)
i teraz moja prośba, w związku z tym że nie umiem ugotowac nic typowo wegetariańskiego proszę o jakieś nieskomplikowane przepisy, które też nie bedą kosztować jakichś bajońskich sum... jestem studentką dzienna więc nie mam czasu stać 2 godziny i gotować:(
prosze o jakieś proste przepisy, które by uspokoiły ( jeżeli to wogóle możliwe?) rodziców..i o w miare dokładny opis przygotowania tego:D

dzięki z góry....


OdpowiedzCytat
tru
 tru
stały bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 872
28/10/2010 2:37 am  

Jet mnóstwo wegetariańskich potraw, tych powszechnie znanych, do których nie potrzeba żadnych przepisow.

Spaghetti, ryż z warzywami, kasza z sosem grzybowym, pierogi, krokiety, pizza wegetariana, pita + falafele, łazanki, frytki, talarki, zapiekanka ziemniaczano-warzywna, makaron z kurkami, makaron z pesto, zwykłe ziemniaki mogą być z boczniakami, szpinakiem, jajkiem, omlet, suflet, leczo, bigos bez mięsa.

Do tego dochodzą wszystkie sojowe parówki kotlety burgery, flaczki, strogonowy, pulpety, jak ktoś lubi.

Plus mnóstwo zup, i sałatek których nie ma sensu wymieniać.

Po różnych wariacjach i krzyżówkach wychodzą setki zwyczajnych dań, które każdy polak jada na codzień.


OdpowiedzCytat
xxl
 xxl
weteran forum
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 1730

OdpowiedzCytat
bułek
forumowy expert
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 1236