Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Rock, a tolerancja...  

Strona 1 / 2 Następny
Blanka
bywalec

Czy myslicie, ze ludzie sluchajacy muzyki rockowej oraz jej pochodnych sa bardziej tolerancyjni niz ludzie sluchajacy pozostalej muzyki?
Ja szczerze mowiac sie kiedys nad tym zastanawialam i doszlam do wniosku, ze przeciez muzyka nie powinna odzwierciedlac jakiegos poziomu tolerancji, a tak jest...Nie wiem. Moze to tylko takie moje mysli i latwiej jest mi to mowic bo jestem zwolenniczka tejze muzyki...hm..

jak Wy to postrzegacie?

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 12/05/2007 1:45 pm
xxl
 xxl
weteran forum

Nie. Chciałabym, żeby tak było, ale nie jest :p Muzyka to jedna w wielu wielu dziedzin życia, preferowany gatunek to tylko kwestia gustu, a nie stopnia moralności. Poza tym muzyka to tysiące wykonawców, każdy reprezentujący inne postawy. Jeden nawołuje o tolerancji, inny do nienawiści i ten przekaz też działa na słuchacza w jakimś stopniu, w jakiś sposób, gorszy czy lepszy.

Kurczę, ciężko mi się wysłowić 😉

Po moim ubiorze raczej widać, że słucham rocka, ale na ulicy/w szkole doświadczam przykrości również od innych rockowców. W każdej społeczności są bezmózgi.
Jak dotąd najbardziej mnie rozśmieszyło, kiedy mijałam w mieście grupkę wyćwiekowanych metali w czerni, którzy syczeli w moją stronę 'grrr szataaan!' Uwierzcie mi, to nie było pozdrowienie :p Komedia!

Nie widzę więc związku pomiędzy gustem a tolerancją. No, może fani reggae robią na mnie wrażenie trochę bardziej pokojowych. Ale to już raczej kwestia idącej z tym gatunkiem ideologii, a nie samej muzyki. Nie każdy fan reggae to rasta, więc nie szufladkuję :p

Dobra, bo już zaczynam mącić. Pozdrawiam 😉

http://www.explosm.net/comics/random/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 12/05/2007 2:09 pm
kamma
stały bywalec