Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Czy zdarzyło wam się zjeść mięso, będąc ofiarą głupiego żartu lub przez pomyłkę?  

Strona 19 / 23 Wstecz Następny
  RSS

Evww
 Evww
świeżaczek
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 2
02/08/2012 3:07 pm  

Gołąbki niby tylko z ryżem, a w środku trochę mięsa 😡

Nie ma emocji-jest spokój. Nie ma ignorancji-jest wiedza. Nie ma pasji-jest pogoda ducha.


OdpowiedzCytat
Zee99
początkujący
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 19
06/08/2012 12:30 am  

Miałam jedną wpadkę. Kupiłyśmy sobie z koleżanką żelki w Tesco. Wyszłyśmy z Tesco, usiadłyśmy na takich schodach i zaczęłyśmy jeśc. Jedząc ostatni żelek zaczęłam czytac skład trochę z nudów. I tak czytam i stwierdzam, że to wcale nie jest takie niezdrowe do momentu gdy doczytałam to rzeczy niewegetariańskiej: żelatyny wołowej. Szczęka mi opadła. Zjadłam całe opakowanie! Nie znam się na żelkach, ale podejrzewam, że w większości tego świństwa jest ta żelatyna. Nie znalazłam w necie jak się ją pozyskuje, ale podejrzewam, że to się bierze z chrząstek wiadomych zwierząt. Zna się ktoś na tym? W każdym razie powiadam Wam: żelki to zło xD


OdpowiedzCytat
eRZet
weteran forum
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 1839
06/08/2012 1:08 am  

W każdych żelkach jest żelatyna, chyba że są to żelki beżelatynowe 😛
Ale takich w zwykłych sklepach chyba nie ma. No i są one znacznie droższe.

Strefa rokendrola wolna od Angola, środa/czwartek godzina 0.00 w radiowej Trójce


OdpowiedzCytat
kikimora
bywalec
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 189
06/08/2012 8:13 pm  

Nieprawda, wiele firm robi teraz żelki na pektynie, i to z oszczędności, więc nie podejrzewam, żeby były droższe 😉


OdpowiedzCytat
eRZet
weteran forum
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 1839
06/08/2012 8:43 pm  

Tzn że znasz jakieś poniżej 9zeta za 100g?
Mówię o żelkach, nie o jakichś galaretkach i tym podobnych.