Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Bog kontra ateizm....?  

Strona 3 / 10 Wstecz Następny
  RSS

sasha
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 79
25/04/2006 3:25 pm  

nie wierzę w Jezusa, Nowy Testament i tych wszystkich świętych, ktoś tam może jest, ale wątpie, według mnie ludzie to wymyślili by znaleźć wyjaśnienie dla np. cudownego ozdrowieniam starożytni przypisywali bogom burze i teraz uważa się to za świętokradztwo, to dlaczego za ok.tysiąc lat nasi potomkowie mają nie uznać chrześciństwa za wymysł ludu, a gdyby nawet był, co coś z nim jest tak, wystarczy jakich ludzi powołuje do kapłaństwa, przykładem jest ksiądz prezes ( o. Rydzyk), przecież on kiedyś może byś biskupem czy kim tam (nie znam się na awansach wśr.ód księży), ale moimo moich poglądów chodze do kościoła, ponieważ przygotowuje się dobierzmowania, z tego, powodu, że może kiedyś zmienie zdanie i nie chcę nadrabiać zaległości, poza tym bardzi chciałabym być chrzestną, a niestetty bierzmowanie jest do tego koniecznie potrzebne, pozdrawiam

Sarve Bhavantu Sukhina. Sarve Sant Niramaya.


OdpowiedzCytat
mathilde
forumowicz
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 41
17/05/2006 10:15 pm