Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

badania Wydziału Psychologii UW nad wegetarianizmem - zapraszam!   

  RSS

jagustynka
świeżaczek
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 2
27/08/2013 4:41 pm  

Hej, nazywam się Agata Furmanek i jestem studentką IV roku Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. W ramach pracy rocznej, a w przyszłości magisterskiej, przeprowadzam badanie, w którym porównuję pewne cechy osobowości wegetarian/wegan oraz mięsożerców. Jako pierwsi w Polsce chcemy spojrzeć na wegetarianizm z nieco innej, nowej perspektywy. Sama od lat jestem wegetarianką więc temat nie jest mi obcy:)
Do badania potrzebuję naprawdę sporą grupę wegetarian stąd też moja prośba o wypełnienie poniższej ankiety. Sam kwestionariusz zajmie Wam około 15 minut i jest całkowicie anonimowy. Ankieta skierowana jest zarówno do wegetarian, wegan oraz mięsożerców.

Jeśli chcecie mi pomóc oraz przyczynić się do postępów polskiej nauki to zapraszam!;)

Link do ankiety: http://panelariadna.pl/survey/index.php?code=YToxOntzOjk6InN1cnZleV9pZCI7czo2OiJhZnVybWEiO30=

Będę bardzo wdzięczna i dziękuję z góry:))


OdpowiedzCytat
ahimsa
świeżaczek
Dołączył: 12 lat  temu
Posty: 2
27/08/2013 11:39 pm  

Cześć, nie umiem otworzyć linku, być może jest to kwestia komputera, pojawia się u mnie komunikat, że jest problem z otwarciem aplikacji. Czy jest jakaś inna możliwa droga do wypełnienia ankiety? Pozdrawiam 🙂


OdpowiedzCytat
Sima
 Sima
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 566
28/08/2013 12:17 am  

Niezła, trochę się o sobie dowiedziałam 🙂 śmiertelnie patriotyczna 😉

http://www.youtube.com/watch?v=lHdLRrUocOA&feature=player_embedded


OdpowiedzCytat
VikVeg
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 134
28/08/2013 1:54 am  

Done 😎 tak zgadzam sie co do smiertelnosci i patriotyzmu i nie wiem jak to sie ma do wege, ale moze psycho wiedza 😉


OdpowiedzCytat
jagustynka
świeżaczek
Dołączył: 11 lat  temu