Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

🙂  

belly.dancer
świeżaczek

Witajcie 🙂
Natknęłam się na tę stronę już dawno, zaczytywałam się w artykułach, ciekawostkach i forum. Jestem wegetarianką od ok. 8 lat, ale dzięki Wam dowiedziałam się naprawdę wiele nowych ciekawych rzeczy, za co dziękuję. Ostatnio mnie natchnęło aby się zarejestrować i przywitać. 😉

Mam 19 lat. Jestem z Trójmiasta, studiuję w Szczecinie. Jestem osobą raczej zamkniętą w sobie, zdecydowanie wolę się przypatrywać i wsłuchiwać, więc raczej nie będę się aktywnie udzielać na forum. Chciałam tylko powiedzieć: cześć i dziękuję 🙂

Paulina

~ Wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć, spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: "spierdalajcie, jestem boska". Joanne Haris "Rubinowe czółenka"

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 10/10/2010 9:05 pm
hipiska
weteran forum

Witaj.

Ilekroć zwalczałem pokusę było to piękne, ale kiedy pokusie ulegałem, było po stokroć piękniejsze

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/10/2010 12:28 am

Witaj:)

Jestem osobą raczej zamkniętą w sobie, zdecydowanie wolę się przypatrywać i wsłuchiwać

Też tak mam 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/10/2010 12:33 pm
katikity
początkujący

czesc belly - piekny avatar 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 12/10/2010 11:37 am
Bellis_perennis
Famed Member

cześć 😀

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 13/10/2010 3:24 am
lekki123
bywalec

hej 🙂

fajny avatar 🙂 ale Twoj podpis jest...yyy...rozwalajacy, ale w pozytywnym sensie 😉

swiat zmienia sie przestawia game barw

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 13/10/2010 11:46 pm
belly.dancer
świeżaczek

Hihi, dziękuję ^^

Ten cytat dodaje pewności siebie nieśmiałym i zakompleksionym osóbkom takim jak ja 😉

~ Wszystko sprowadza się do tego, żeby stanąć, spojrzeć ludziom prosto w oczy, błysnąć zabójczym uśmiechem i powiedzieć: "spierdalajcie, jestem boska". Joanne Haris "Rubinowe czółenka"

OdpowiedzCytat