Jejku, wchodzę na forum, a tutaj taaki temat 🙂 Patrzę na datę, a tu 2006. A czemu nie zauważyłam? 😮
Jestem Otaku ogólnie na Nihon. Ostanio zaczęłam uczyć się japońskiego :rotfl:
Niestety, z braku kasy i czasu indywidualnie 😉
Moje ulubione tytuły? Nie wiem, pożeram PRAWIE wszystko.
A ktoś może słucha japońskiej muzyki? no, oprócz soundtracków z animców 😛
Polecam Utadę Hikaru, Angelę Aki (tak z popu), Ellegarden (Punkrock) Rin, Kobukuro, Kagraa, Teppei Koike i wiele inyych, ale nic mijuz nie przychodzi na myśl 😛
I nie zapomnijmy jeszcze o świetnych filmach i serialach 😀 Yamashita Tomohisa rządzi :rotfl: śpiewa też świetnie Oishi Yamashita 😛 (czyli smaczny...)
no dobra jestem Baka... 😛 Na punkcie japońszczyzny i nie tylko. nawet lepiej mi się je pałeczkami. Jak przychodzi do zjedzenia przepysznego obiadku w wegebarze "Żłoty Osioł" to mam problem ze sztućcami 😛
The Earth is our Mother, we must take care of her. The Earth is our Mother, she will take care of us.
Co do japońskiej muzyki,moim zdaniem godnymi polecenia zespołami są:
Mucc- rock
Dir en Grey, D'espairs ray -rock
High and mighty color- gdzieniegdzie piszą, że to metal, opening z "Bleach" pt. Ichirin no hana
A dla fanów nieco spokojnieszej muzyki:
Miwako Okuda- znana głównie dzięki endingowi do "Great teacher Onizuka" pt. Shizuku
Yui - świetny opening do jednego z popularniejszych ostatnimi czasy anime "Bleach" pt. Rolling Star.
Oczywiście nie można zapominać o muzyce "innej" np. Zumi-Kai czy Soh Daiko drummers of Japan. Szczegulnie do gustu przypadł mi pierwzy zespół.
Coś chyba lekko z głównego tematu zboczyłem, no to teraz do rzeczy anime które oglądałem( nie koniecznie w całości) bądź oglądam i polecam każdemu:
-Full metal alchemist
-Samurai 7
-Slayers
-Devil may cry
-Great teacher onizuka - zdecydowanie mój faworyt tylko zakończenie kiepskie.
-Hellsing
-Gilgamesh
-Samurai deeper kyo -niestety tylko parę odcinków, ale zamierzam nadrobić zaległości
-Tsubasa Chronicles -chyba połowę , tyle ile w telewizji pokazali
-Bleach
-Naruto 😛 - chociaż wstyd się przyznać
Do tego wszystkie starocie jak Dragon ball , Yata man(czy jakoś tak) , tygrysia maska , kapitan tsubasa i tym podobne.
Chciałbym obejrzeć a z braku czasu tego nie zrobiłem:
-Wolf's rain
-Shakugan no Shana
[edytowane 21/3/2008 przez Elven3]
Lubię mangę i anime ale obejrzałam/przeczytałam na razie niewiele anime/mang...jak mam trochę czasu to coś pościągam i poczytam. Planuję sobie pokupować trochę komiksów 😉 świetnie się czytało "Sailor V", chciałabym teraz przeczytać wszystkie 17 tomów "Sailor Moon"
[edytowane 5/2/2009 od Loviisa-chan]
fajną amimą jest notes śmierci! 🙂
🙂 pamietam jak zaczelam ogladac DN od pierwszego odcinka.
Co tydzien czekalam na nowy ep z niecierpliwoscia.
skonczylo sie na tym,ze... zostalam redaktorka na [url] www.deathnote.pl[/url]
Jak mozecie to logujcie sie,a moj nick: Kira.
Teraz bede odpalac 100ep SAilor Moon...to naprawde wciaga.
Oczywiscie Naruto, X Clamp, Angel Sanctuary, Love Hina, FMA, Dragon Ball xD,
Krol Szamaow <3
Teraz na aime-manga bede zamawiac D
🙂
no nareszcie znalazlam ten temat 😀
DN jest super! <3 jak ogladalam anime to tez nie moglam sie doczekac nastepnych odcinkow.. Teraz czytam mange (niedawno wydana prze JPF), chyba jeszcze lepsza 🙂
Ogolnie wole mangi (mniej ich u mnie niz anime, bo u nas mang malo, a skanlacje sa niewygodne P: ), najulubiensze to: DN, Paradise Kiss, Suppli, Full Metal Alchemist, Brzoskwinia, Mars, Marmalade Boy..
A z animców: (również) FMA, Nana, Arjuna (polecam, szczególnie wegeludkom ;), Lovely Complex, Gintama, Wolf's Rain, Final Fantasy VII:AC, Haibane Renmei, Byousoku 5cm, Honey and Clover, KareKano, i chyba wszystkie Miyazakiego... i mnostwo mnostwo innych 😀
Ze staroci to oczywiscie Dragon ball (: Na dobrym starym rtl7 ogladalo sie tez Slayers, czy Magic Knight Rayearth ;3
a z j-music tez bedzie tego sporo 😀
przede wszystkim Dir en Grey <3
Plastic Tree - polecam <3
czasem the Gazette, rzadziej Gackt, X-Japan
z lagodniejszych to Anna Tsuchiya ('inspi Nana), Olivia ('inspi Reira), Utada Hikaru, Maaya Sakamoto <3
i mnóstwo soundtracków, polecam szczególnie z Wolf's Rain, Haibane Renmei, Full Metal Alchemist, Spirited Away, Princess Mononoke (i inne filmy Ghibli) , Bleach, X, Gravitation, FLCL, GITS...
no i rozne takie jak wspomnial Elven3, np Min'yo, czy - w szczegolnosci - Japanese Taiko drummers <3
wybaczcie ze sie tak rozpisalam xD a pewnie jeszcze połowy zapomnialam wymienic P:
pozdrawiam wszystkich fanów japonszczyzny 😀
[edytowane 16/4/2008 przez Aki]
[edytowane 16/4/2008 przez Aki]
Ostatnio w moim sercu zagościły:
- "Fate/stay night" 😀 zresztą chyba widać po avatarze 😎
- "Kanon".
Zachęcam do obejrzenia jesli ktoś lubi fantasy. Tylko "Kanon" z początku może się wydawać podobny do "Clannad", ale po kilku odcinkach można być naprawdę pozytywnie zaskoczonym. No i jest to smutne anime. Dobre ostatnie trzy odcinki płakałam jak bóbr 😀 Bardzo, bardzo polecam!!!
Do listy dodaję Death note. Widzę, że Loviisa-chan wie iż shinigami jedzą jabłka 😀
[edytowane 10/11/2008 przez Bellis_perennis]
Ja z mang to A-kiss'a bo jest cudnisty i śmiechowy, tokio mew-mew, od brata pozycze hellsinga i mam chrapkę na chobits i DN.
A oglądam, oglądałam m.in:
Death Note,
Naruto,
Sailor moon,
Magic knight reyearth(to i powyższe jak miałam jakieś 10 lat chyba XD)
Bleach <33
Ouran High School Host Club,
Perfrct Girl Evolution,
He is my master,
D.Gray-man
Soul Eater,
Yami no matsuei,
Bocu no pico(yoi też mówie. a co XD),
Sensitive pornograph,
Papa to kiss in the dark,
Peach girl,
Ayashi no ceres,
Vampire princess Miyu,
Chobits mój kochany <33,
Hellsing,
Green Green XD,
[i] Zero no tsukaima[/i]
Paradise kiss,
Loveless,
Onegai teacher.
Watashi wa Monió desu.
Zero no Tsukaima jest świetne, można kwiczeć ze śmiechu :rotfl:
Soul Eater nie mogłam strawić... Fuj
Najcudniejsze z cudnych to chyba jednak Daethnote, Wolf's rain i Darker than black.
Chyba zdradziłam Kanon i Fate/stay night 😛
[edytowane 16/11/2008 przez Bellis_perennis]
Praca
Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja