Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Weselnik 🙂  

Strona 164 / 240 Wstecz Następny
Bellis_perennis
Famed Member

byłam na spotkaniu organizacyjnym koła naukowego i to wygląda tak, że po prostu robi się własną pracę badawczą pod opieką któregoś z pracowników. Gdy usłyszałam przykładowe tematy ludzkich prac, to zrobiłam taką minę : 😮 Jestem jeszcze totalnie za zielona na takie rzeczy. A poza tym mało przedsiębiorcza i kreatywna. Łatwo się uczę i lubię doczytać trochę ponad program, ale daleko mi do typu naukowca. No, ale zobaczymy na 4-5-6 roku. A nuż.

O! To ja mam na odwrót :rotfl: Wymyślam badania od ręki i to takie do których trzeba całego zespołu badawczego i minimum 3 lat pracy :rotfl: i w ogóle chyba jestem odwrotnością Ciebie, nigdy specjalnie się nie skupiałam na nauce ale na całej reszcie, badaniach, konferencjach, wolontariatach itd itp.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/11/2011 10:13 pm
xxl
 xxl
weteran forum

Nom, i tym mi zawsze imponowałaś 😉 Jam tchórz.

http://www.explosm.net/comics/random/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/11/2011 10:18 pm
Bellis_perennis
Famed Member

Dziewczyno ja na licencjacie miałam podwójny warunek :rotfl: uwierz nie mam czym Ci imponować, musisz się tylko zabrać za robotę, to nie takie trudne, wręcz... uzależniające 😀

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/11/2011 10:21 pm
xxl
 xxl
weteran forum

Na razie jestem na etapie dowiadywania się o rzeczach i zjawiskach, o których nawet bym nie śniła, a co tu dopiero znajdować dla nich jakieś nowe zastosowania 😛 Kosmos.

http://www.explosm.net/comics/random/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/11/2011 10:46 pm
JAGA
 JAGA
forumowy expert

xxl- gratuluję i życzę powodzenia również w tym roku (żeby za rok znowu trafiło Ci się stypendium) 😉