Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Marudnik i narzekacz  

Strona 33 / 286 Wstecz Następny
verufer
bywalec

Strasznie zle sie dzis czuje:( Nie spalem cala noc, bo mialem straszne nudnosci i dreszcze, boli mnie brzuch i mam temperature 🙁 Znajoma twierdzi ze to cos wirusowego, moze ktos ma pomysl jak sobie najlepiej z tym poradzic i co to moze byc? Pozdrawiam

[edytowane 8/5/2008 przez verufer]

Chi vuol veder il ciel, poi morir'

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 08/05/2008 12:46 pm
verufer
bywalec

Ojej 🙁 może masz grypę żołądkową? Mam nadzieję, że szybko przejdzie...z tym to chyba najlepiej do lekarza iść..

Dzieki... Tylko na razie nie jestem w stanie pojsc do lekarza 🙁 Moze mi samo przejdzie przynajmniej troche... Pozdrawiam

Chi vuol veder il ciel, poi morir'

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 08/05/2008 12:56 pm
JAGA
 JAGA
forumowy expert

🙁 po prostu słów brakuje na tego kierowcę 😡

widziałam kilka lat temu podobną sytuację...wiecie jak ludzie-świadkowie to komentowali(to byłą na wsi)?- trzeba go dobić. Komentarze w stylu "samochód zniszczył, porysował" 😡
brak słów- wszystko przez pryzmat człowieka, dla niego. Inne istoty są po to żeby mu służyć 🙁

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 08/05/2008 5:17 pm
verufer
bywalec

brak słów- wszystko przez pryzmat człowieka, dla niego. Inne istoty są po to żeby mu służyć 🙁

Nie zgadzam sie do konca z Toba... Gdyby tak bylo nie byloby moze jeszcze tak zle... Zeby to sobie uzmyslowic wystarczy zadac (sobie) np. bardzo proste pytanie: Kto odkryl Ameryke? Krzysztof Kolumb? Wikingowie? To skad do @#$!% tam sie wzieli Indianie? Spadli z Ksiezyca w momencie tego odkrycia? Niby to tez ludzie, ale w swiadomosci wiekszosci raczej jako tacy nie istnieja... Smutne 🙁 Ale jak widac zawsze beda istniec rowni i rowniejsi 🙁 A to ze glownym mechanizmem upodlania innych ludzi jest przyrownywanie ich do zwierzat? No comment... Pozdrawiam