Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

kim chcecie być w przyszłości  

Strona 5 / 14 Wstecz Następny
Paulina_p
bywalec

nie wiem kim chciałabym być w przyszłości... do niedawna wiele pomysłów chodziło mi po głowie... ale na początku lipca musiałam sie na coś zdecydować i zdecydowałam sie na... położnictwo.Zobaczymy jak to będzie studia już prawie za miesiąc, ciekawe czy mi sie coś nie odwidzi 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 29/08/2008 2:24 pm
ilona141288
świeżaczek

studiuję dietetykę,a w przyszłości chcę zostać psychologiem 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 01/09/2008 12:10 pm

Ja będe weterynarzem:)
Dobrze, że jest tu kilku przyszłych psychiatrów i psychologów, bo przydałoby mi się kilka sesji. Podejrzewam, że jeśli moje przyszłe dzieci odziedziczą cechy po matce, to tyeż będą potrzebowały pomocy:P

Mutylku, jeśli będziesz naprawdę bardzo chciała, to na pewno uda ci się założyć stowarzyszenie, a może nawet i fundację. Na pewno znajdzie się ktoś, kto ci pomoże:)

Żadna prawda nie wydaje mi się bardziej oczywista niż ta, że zwierzęta potrafią myśleć i odczuwać tak jak ludzie

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 01/09/2008 3:59 pm
StellaArtois
weteran forum

o, Katei, gdzie byłaś, kiedy Ciebie nie było? 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 01/09/2008 4:04 pm
Likwidator
bywalec

Paulina_p
nie wiem kim chciałabym być w przyszłości... do niedawna wiele pomysłów chodziło mi po głowie... ale na początku lipca musiałam sie na coś zdecydować i zdecydowałam sie na... położnictwo.Zobaczymy jak to będzie studia już prawie za miesiąc, ciekawe czy mi sie coś nie odwidzi 😉

Można było się tego domyśleć (patrząc na Twój avatarek ;p )

[edytowane 1/9/2008 przez Likwidator]

20 years from now you'll be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.

OdpowiedzCytat