Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Co studiujecie lub studiowaliście.  

Strona 4 / 8 Wstecz Następny
Brunek_19
forumowicz

Ja studiuję Ochronę Środowiska na drugim roku aktualnie... niby kierunek z przyszłością, bo jest zapotrzebowanie na inżynierów, ale jak to będzie to się okaże za jakiś czas 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 20/08/2010 2:13 am

Kurcze super Brunek, też kiedyś to studiowałem, ale bardziej pod kątem humanistycznym niż technicznym.

Planetarium w Olsztynie rządzi 😉

[edytowane 22/8/2010 przez Biofeedback]

*marzenia kształtują naszą wyobraźnie

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 23/08/2010 1:08 am
kropkaaaa
bywalec

a ja od października ochronę środowiska na pwr. 😀

'i think therefore i am vegetarian' ;D

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/08/2010 3:17 am
Juss
 Juss
początkujący

farmacja, już za parę dni 2 rok ;]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/09/2010 1:15 pm

O, fajnie, ja też farmacja (już za parę dni staż..:P) A w jakim mieście studiujesz?

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/09/2010 1:58 pm
Juss
 Juss
początkujący

w szarym Sosnowcu ;]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/09/2010 2:24 pm

Pedagogika - Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne na Uniwersytecie szczecińskim. Te studia to moja pasja 🙂 Od przyszłego roku zaczynam psychologię.

Czerpię nieopisaną radość z czerpania radości z życia 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/10/2010 5:38 am

a ja myślałam, że więcej będzie 'artystów' wśród nas 🙂

heh ja studiuje malarstwo sztalugowe i myślę, że tylko ja u mnie na roku jestem wege... coż, przez 3 lata nikt się nie ujawnił 😀 teraz robie dyplom plus kończę kurs pedagogiczny roczny (zawsze jakaś inna perspektywa) poza tym chcę zostać na uczelni a do tego niezbędny kurs. kiedyś studiowałam rok socjologię kultury, ale zanudziłam się totalnie, potem miałam 2 lata przerwy - problemy zdrowotne i teraz to co kocham.

OdpowiedzCytat