Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Ból kolana  

Strona 1 / 2 Następny
  RSS

Wiejka
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 808
26/08/2006 3:26 pm  

no właśnie od jakiegoś czasu bolą mnie kolana(jedno bardziej), nie zwalam tego oczywiście na wegetarianizm, ale może macie jakieś rady??Jak kucam, czy wstaję to mnie bolą strasznie..jestem już umówionw do lekarza, ale może coś w między czasie pomoze..olą mnie już tak ok.2 miesięcy....nie wiem od czego, bo chyba nie od jazdy na rowerze, czy na koniu....

Życie nie jest ani lepsze ani gorsze od naszych marzeń...Jest po prostu inne..


OdpowiedzCytat
Katikot
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 57
26/08/2006 5:15 pm  

Nie znam żadnego domowego sposobu na ból kolan, jak miałam problemy z kolanami (od podnoszenia ciężarów;-) lekarz kazał mi kupić jakąś maść/żel (kupiłam Profenid, jeden kumpel powiedział, że dobry jest też Ben Gay) na ból stawów, posmarować,i zabandażować, mało chodzić, unikac zginania kolan. Nieco pomogło, ale nie do końca, czasami mi się jedno kolano odzywa-kolejny lekarz zdziwił się, czemu mnie nie zagipsowali. Przyczyną bólu mogą być problemy ze stawami, więzadłami, ścięgnami, rzepką, czy co tam jeszcze w kolanie jest - być może od jazdy na rowerze, jeśli duzo jeździsz. Co do jazdy konnej, nie wiem. Lekarz powinien Cię skierować na usg albo rentgen.


OdpowiedzCytat
glukoza
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 65
26/08/2006 7:00 pm