Podziel się!Share on Facebook1Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Początki  

  RSS

bayan2682
świeżaczek
Dołączył: 3 lata  temu
Posty: 1
18/03/2016 8:30 pm  

Witam
Chciałbym poruszyć kilka kwestii bo znalazłem różne informacje.

1. Czy jedząc jajka ( ok. 10 tygodniowo) powinno się suplementować wit. B12, nadmieniam że nie piję mleka ani nie jem serów ( okazyjnie od święta mozzarella na pizzy)? Niby w jednym jajku jest dzienne zapotrzebowanie na wit B12, a ja zjadam średnio 3 jajka (3 x w tygodniu) ( gotowane).

2. Jakie pokarmy powinny gościć na stole aby zapobiec niedoborom żelaza, z tych które jem najczęściej:

- płatki owsiane ( prawie codziennie)
- brokuły
- kasza jaglana
- kakao ( na wodzie)
- orzechy włoskie,
- pestki dyni
-ryż basmati ( codziennie)

3. Czy w soczewicy jest żelazo dobrze przyswajalne przez organizm i czy powinno się ją spożywać razem z witaminą C ?

Pozdrawiam

[edytowane 18/3/2016 przez bayan2682]


OdpowiedzCytat
  
Praca