Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

"Zwolnij szkoda życia"  

Strona 1 / 3 Następny
  RSS

ana:)
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 187
22/08/2006 4:58 pm  

Czy zastanawialiście sie kiedykolwiek ile zwierzat ginie co roku na polskich drogadch pod kołami rozpędzonych samochodów. Wczoraj na odcinku ok 300 km widzialam ok 10 rozjechanych zwierząt (pisze ok bo z pewnoscia bylo to wiecej niż 10). Czesto byly strasznie zmasakrowane i leżały na środku drogi, mozna w ich szczatkach bylo rozpoznac psa, kota, drob itp. A czy tak trudno zdjaść noge z gazu? Jestem przekonana że kierowca ktory potrąci zwierze nawet się nie zatrzyma, a jeśli już to chyba tylko po to aby sprawdzić czy ma cały zderzak 😡


OdpowiedzCytat
saimaa-lake
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 150
22/08/2006 5:02 pm  

Wg mnie za zabicie JAKIEGOKOLWIEK zwierzęcia, od gołębia po słonia powinno być robione dochodzenie i sprawa karna.

On a steady diet of soda pop and Ritalin.


OdpowiedzCytat
_iwona_
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 236
22/08/2006 6:06 pm