Trzy moje ukochane filmy:
Moje własne Idaho
Requiem dla Snui
Rocky Horror Picture Show 😀 (smiejcie się, ten film jest lekiem na całe zło)
Poza tym w kółko moge oglądać filmy Gusa Van Santa y mazmi wzjatkami pt. Buntownik z wyboru (nie cierpię) i w ogóle różne dziwne filmy. Ostatnio w kółko puszczałam "Tango" Saury.
moje ulubioneP.Almodovar ''wszystko o mojej matce'' i Porozmawiaj z nią'', inne''Nie czas na łzy'', ''Gdyby sciany mogly mówic2'',''Skazany na wolność',Tato'',a z komedii-''poszukiwany-poszukiwamna'' z duza dawka polskiego humoru aha i jeszcze uwielbiam ''Janosik-a''.
teraz do polski trafiło "gdyby jutra nie było" ale w kinie nie było premiery... no więc dzwonię od kiedy pokazują a miła pani mówi że nawet w planie tego filmu nie mają 🙁
jedyne kino w mieście. bilety najdroższe w okęgu(nawet w kaliszu10-12 zł a u nas 16 zł...) i filmu nie ma 🙁
niby jest na dvd dostepny ale 40 zł zeby jeden film obejrzeć?! dno kompletne to kino w moim mieście... tylko największe komercyjne hity dają... w sumie"gdyby jutra niebyło" tez troche takim hitem jest...
kompletnie nie rozumiem tych co w tym kinie wybierają co pokazą... licze że dadzą chociaż 1 seans...
[url=http://www.sandemo.pl] [img]http://www.sandemo.pl/userbary/05.png[/img] [/url] http://www.forum.sandemo.pl/index.php?ap=128
Bo wiesz co, Silje, w Polsce Bollywood nie jest jeszcze az tak popularny... Osobiscie nie znosze estetyki tych filmow, ale skoro u nas tlumy chodza na rzeczy w stylu "Tylko mnie kochaj" czy inne Grochole, to i na to pewnie by sie ktos znalazl.
Nie jadam niczego, co moze spojrzec mi w oczy.
Hmm..ja w sumie nie jestem jakąś zagorzłą kinomanką, ale z takich mniej powaznych filmików to lubię bardzo"Efekt Motyla", Piratów(kochanyy Johnny Deep::)),"Piękny umysł" i "Władca pierścieni"*3, ciekawy też był thriller"Siła strachu",a poza tym uwielbiam"Podróż za jeden uśmiech",mimo ze czarno białe i nie moje czasy to i tak fajne:D!!!
Życie nie jest ani lepsze ani gorsze od naszych marzeń...Jest po prostu inne..
"Tańcząc w ciemnościach" - po prostu super (trochę też przez słabość do Bjork, ale nie tylko)
"Lot Nad kukułczym gniazdem" - co tu dużo mówić, chyba wszyscy znają, rewelacyjny,
"Tytus Andronikus" - niestety miałam sposobność obejrzeć tylko raz i mam niedosyt, cała magia tego filmu powala na kolana.
A z dzieciństwa to obowiązkowo Fantaghiro:) i Niekończąca się opowieść:)
z dokładnością atomowej sekundy globalnej, wyruszyliśmy ratować świat, podejmując się niewykonalnej sprawy
...u sporo tego...ale dam kilka tylko bo nie sposób wzystkich tu wypisać:
''Leon Zawodowiec''--->co widać po moim nicku 🙂
''Matrix''
a właśnie! ''Dzień świra''....też świetny....
''Władca pierścieni'' wszystkie części, ale ostatnia jest najnajlepsza...
HOBBIT! ja też uwielbiam ''Przyczajony tygrys ukryty smok'' i jeszcze mogę do tego dodać podobne filmy takie jak "HERO'' --->zdecydowanie najlepszy......jest jeszcze ''Dom latających szkieletów''......
i jeszcze muszę napisać, że uwielbiam mangę i tak: ''KSIĘŻNICZKA MONONOKE", "SPIRITED AWAY", ''METROPOLIS" i seriale "COWBOY BEBOP"--->absolutnie the best ze świetną muzyką... oj sporo tego, by się jeszcze znalazło....
i polecam wspaniały dokumentalny film ''BARAKA'' kto nie widział to obowiązkowo... 🙂
...dyskretnej troski trzeba mi...
Praca
Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja