ALchemiku ty wciaz mnie zaskakujesz
tak zwany czlowiek tajemnica 😎 😛 😛 😛 a co masz na mysli piszac
wzglednie podobnej muzyki
🙂 czyzbys tez obracala sie wokol karaibskich brzmien i pozytywnych wibracji 🙂 🙂 to w takim razie Ty bys mnie zaskoczyla 🙂 🙂
a co do reszty to muszę znalleźc kogoś kto pożyczy,a wśród moich znajomych ciezko będzie coś znaleźć;p..ale dzięki za rady
trud szukania zostanie Ci w pelni wynagrodzony kiedy z glosnikow uslyszusz ow muzyke 🙂 😛 🙂 pozdrawiam i zawsze sluze rade 🙂
dopóki widziesz jeszcze uśmiech to widziesz cud ... ! ; )
Ja też chętnie poznam wege znajomych z Krakowa i okolic ;]
Jestem właśnie z Krakowa. Jestem początkującą wegetarianką. Kocham muzykę, a najbardziej emo (UnderOATH, From First To Last, Fear Before The March Of Flames, Bring Me The Horizon...) ^^ Interesuję się fotografią, historią... Lubię siedzieć godzinami na MySpace ;]
Skoro poruszyliście wątek o muzyce, to zapytam - czy słucha ktoś tu emocore'u, sreamo, lub hardcore'a? ^^
Hardcore? Oł je bejbi 🙂 Ale ja bardziej w stronę anarchopunku (Włochaty!):) Tak w ogóle to jestem Agata i mam 15 lat...jeśli chodzi o hobby to oczywiście muzyka, ale również nauka jezyków obcych (hiszpański...achhhh....), poza tym książki książki i jeszcze raz książki 😎
A właśnie -> dużo mamy tutaj punków, anarchistów itepe? 🙂
[edytowane 20/6/2006 od Anarcha]