Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Klub miłośników zimy 😀  

Strona 4 / 6 Wstecz Następny
Ayna
 Ayna
forumowy expert

Tam jest bardzo tanio, a warunki bardzo dobre

Jesteś pewna ,że teraz gdy Słowacja weszła do strefy Euro jest jeszcze tanio ?
Jeśli chodzi o ten kraj to jakieś 3 lata temu byłam na Chopoku i mam miłe wspomnienia. 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/01/2009 3:18 am
Lily
 Lily
Famed Member

Teraz już nie jest tak tanio na Słowacji ze względu na wysoki kurs Euro...

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/01/2009 3:20 am
Loviisa-chan
stały bywalec

[b]Bułek[/b], szkoda ;P

Hm, nie znam się na ekonomii więc nie rozumiem, czemu przez sam fakt, że wejdzie euro ma być zaraz drożej - przecież chyba ceny zostają te same, tylko po prostu w innej walucie ? (a może się mylę xD)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/01/2009 12:45 pm
Lily
 Lily
Famed Member

Korony słowackie były dla nas tańsze niż Euro. Gdyby u nas było Euro to byłoby bez zmian, ale tak to ten przelicznik jest dla nas niekorzystny 🙂

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 11/01/2009 1:21 pm
pawel747
bywalec

To w gruncie rzeczy bardzo proste, dlaczego dla nas na Słowacji będzie chwilowo dużo drożej :red: To rzeczywiście wina tylko wysokiego kursu Euro. Kurs wymiany korony słowackiej na Euro został ustalony dość dawno temu na poziomie 30 koron za Euro i od tego czasu, jeśli Euro drożało, równocześnie drożała korona. Ponieważ kurs Euro w ostatnich miesiącach zachowywał się tak:
[img] [/img]