Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

glodomorek  

Strona 2 / 2 Wstecz
  RSS

angie007
forumowicz
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 38
17/12/2006 7:07 pm  

Ja też studiuję (turystyka i rekreacja na uniwersytecie szczecińskim 😛 ) i na początku miałam ten sam problem...teraz już radzę sobie zabierając ze sobą owoce, sałatki w pojemniczku, jogurty, serki wiejskie itd 🙂 co prawda mam prawie oberwane ramie od ciężaru torebki ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni, prawda? 😀

A prayer for the wild at heart, kept in cages...


OdpowiedzCytat
Azalia
początkujący
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 11
19/12/2006 1:09 am  

🙂 Zdrowsze od ziemnych są orzechy włoskie! Szybkiej energii dostaczają suszone figi i daktyle, ale nie za dużo (tuczą, wiem po sobie). powodzenia!


OdpowiedzCytat
sunnylion
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 132
26/02/2007 10:14 pm  

podpinam sie pod temat oliwkowej 😀

ale nie wierze,ze tylko tyle zabieracie ze soba?

ja ma wiecznie gastrofaze i jak tylko przybiedne na zajecia to mi burczy w brzuchu.

oprocz jakis tam kanapeczek i bakalii to co WEGAńSKIEGO mozna jeszcze przekasic?
bo mysle mysle iw ymyslic nie moge.

normalnie batoniki, drozdzowki, jogurty,serki odpadaja...chyba ze weganskie ale to wtedy mnostwo kasy wymaga :/

salatki obawiam,ze by zginely podczas ilus tam godzin noszenia ich w torbie...
chyba,ze znacie takie ktore jakos trzymaja "swiezosc" ? 😀

i jak juz cos to podajcie konkretne przyklady, pliz, bo takie cos w stylu " i jeszcze wieeele mozna wymyslec" nie jest pomocne ;]

bless!

[edytowane 26/2/2007 od sunnylion]

VEGE - REGGAE POWER 4 EVER 🙂


OdpowiedzCytat
Olla
 Olla
bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 484
26/02/2007 10:20 pm  

z sałatkami nie ma problemu chodzi o ty bys wypatrzyła dobry pojemnik i tyle. Robisz rano lub nawet wieczorem i raniutko pakujesz do torby!