Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

przyznajcie się, piracicie czasem?  

Strona 3 / 4 Wstecz Następny
Nantosvelta
forumowy expert

Studia kosztują, jeść trzeba, myć się trzeba, opłaty trzeba robić, na imprezkę też raz na jakiś czas. Zresztą jestem uzależniona od muzyki, sama ją mam zamiar kiedyś tworzyć, i nie podobją mi się całe płyty wykonawców, tylko kilka utworów. Zresztą ja się już całkiem przyzwyczaiłam do piratów i nawet gdyby płyty były tańsze, to bym je pewnie piraciła. (być może niestety...)

The Earth is our Mother, we must take care of her. The Earth is our Mother, she will take care of us.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 10/07/2007 5:23 pm
karotka
rozmówca

Niestety piracę, ale tylko muzyczkę ściągam (w końcu za coś się ten abonament płaci 😛 ). Ale jeśli mam ulubiony zespół i znajdę jego płytę w sklepie (za "możliwą" cenę) to kupuję bez wahania :red:

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 10/07/2007 6:24 pm
vegetena
stały bywalec

Ja nic nie powiem, czy piracę, czy nie, bo pewnie każdy się domyśla, ale uważam, że 'winni' są ci, co udostępniają do sieci piracką muzykę filmy, a nie, którzy korzystają. I dobrze....
Jak byłam mniejsza, to bardzo dużo kaset kupowałam (tzn jeszcze wtedy mama kupowała, bo miałam kilka lat), mam je do dzisiaj i zdarza mi się słuchać. I tak się nie opłacało, bo dla jednej czy dwóch musiałam już mieć wszystkie. Z tym, że wtedy nie miałam komputera 🙂 Mam parę oryginalnych płyt i niedawno kupiłam jedną (cena - 9,90). Tych akurat słucham i jestem zadowolona

[edytowane 10/7/2007 od vegetena]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 10/07/2007 9:38 pm
hipiska
weteran forum

Kazik Staszewski napisał w swojej książce, że ma w dupie fanów, którzy nie kupują jego oryginalnych płyt. W sumie to nie dziwię się, on z piratów nie ma ani grosza.....
Co nie zmienia faktu, że też nie jestem święta......... 😛