Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

zawody wegetarian  

Strona 1 / 9 Następny
  RSS

kazamuko
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 630
24/07/2006 6:01 pm  

Wrzucam temat, który zaczęłam już na innym forum, ale myślę, że jest ciekawy...Uświadomiłam sobie niedawno, że skoro jest nas ileś tam tysięcy w tym kraju, to reprezentujemy niezły przekrój zawodów i to jest fajne. Ludzie z zewnątrz byliby w szoku wiedząc, że są wśród nas lekarze, prawnicy, i cała masa innych zawodów...Ludzie nie mają tej świadomości, też jej do niedawna nie miałam. Moje ostatnie kłopoty dopiero to ujawniły.
Ja jestem z wykształcenia politologiem, ale szkolę psy i piszę książkę o łagodnych metodach nauki, oraz jeszcze jedną ale to już z innej beczki.

http://www.wegestudio.pl/Na_krawedzi_marzen-98.html


OdpowiedzCytat
Krusto
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 323
24/07/2006 9:10 pm  

No to ja pociągne to dalej... 😀
Z zawodu ślusarz a pracuje w Domu Pomocy Społecznej 🙂


OdpowiedzCytat
daffnia
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 353
24/07/2006 9:21 pm  

jestem pracownikiem socjalnym i socjologiem 🙂
obecnie pomagam mojemu partnerowi prowadzić firmę zajmujacą się konserwacją zabytków, renowacją zabytkowych przedmiotów, wyrobem sztukaterii, elementów dekoracyjnych i w ogóle różnymi artystycznymi sprawami 🙂

Najlepsze Rzeczy W Życiu Są Za Darmo 🙂


OdpowiedzCytat
Katikot
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 57
24/07/2006 10:17 pm  

Z wykształcenia hungarystka, z zawodu lektorka angielskiego i niemieckiego.


OdpowiedzCytat
Lily
 Lily
Famed Member
Dołączył: 19 lat  temu
Posty: 4163
24/07/2006 11:09 pm  

Ja z wykształcenia jestem prawie psychologiem, a zajmuję się korektą tekstów.

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com


OdpowiedzCytat
Dolot
forumowicz
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 41
24/07/2006 11:55 pm