Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

zawody wegetarian  

Strona 3 / 9 Wstecz Następny
  RSS

issa
 issa
początkujący
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 9
17/09/2006 2:59 pm  

Zawód wyuczony to technik technologii żywienia zbiorowego. Potem licencjat z zarzadzania a pracuję jako asystent w firmie handlowej.:)


OdpowiedzCytat
euridice
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 589
17/09/2006 3:05 pm  

ja na razie koncze liceum (profil: biol.-chem. - totalnie rozmienelam sie z powolaniem, trza mi bylo isc do humana, jednak :p), a potem... wacham sie pomiedzy: kulturoznawstwem, dziennikarstwem, socjologia, skandynawistyka, italianistyka i filozofia. wszyscy mi mowia, ze to strasznie niepraktyczne kierunki :p. trudno.

pozdrawiam C:

animals are my friends and i don't eat my friends || GO VEGAN!


OdpowiedzCytat
Dżakonda
bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 104
17/09/2006 3:43 pm  

Kończę klasę historyczno-prawną ( hmanistka z krwi i kości z nieukrywaną niechęcią do przedmiotów ścisłych) i potem studia : filmoznawstwo, japonistyka, filozofia, dziennikarstwo, historia, polonistyka. Później studia zagraniczne ;] Najbardziej w Niemieckim instytucie filmowym, ale chyba nie opanuje tego języka aż na taki poziom ;).


OdpowiedzCytat
Zol
 Zol
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 78
19/09/2006 6:44 pm  

No cóż, szkolę się na muzyka (gitarzystę), a kim zostanę nie wiem... 😛

'Przy śniadaniu słucham o korkach...


OdpowiedzCytat
zielona.herbata
forumowicz
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 28
19/09/2006 7:21 pm  

Wegetarianin może wykonywać praktycznie każdy zawód, który nie jest sprzeczny z ideą wegetarianizmu. Ograniczenia w tej materii nie istnieją z tytułu stosowanej diety. Prace wykonywane mogą być w pełnym zakresie aktywności zawodowej od czynności czysto umysłowych po ciężką pracę fizyczną - wręcz 🙂


OdpowiedzCytat
Anchesenamon
rozmówca
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 77