Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

zawody wegetarian  

Strona 7 / 9 Wstecz Następny
  RSS

lucylu
bywalec
24/11/2007 10:18 am  

i ja w tym roku mam licencjat, a za rok mgr:), ale najpierw trochę 'postudiuję' w Pradze;)

podarujUśmiechSwójTymKtórychNapotkaszNaSwejDrodze

OdpowiedzCytat
badba
bywalec
16/12/2007 9:41 pm  

a ja jestem pielęgniarką wojskową i misyjną a także właśnie koncze studia magisterskie pielęgniarskie. wreszcie.

SEMPER FI

OdpowiedzCytat
Natasha
stały bywalec
18/12/2007 5:31 pm  

obecnie jestem pilną uczennicą gimnazjum, bedę się kształcić w kierunku genetyki lub wirusologii 🙂

Naszym celem musi być wyzwolenie się... poprzez rozszerzenie kręgu współczucia na wszystkie żywe istoty i na cały cudowny świat natury. Albert Einstein

http://delicious.blog.pl/ - zapraszam na mojego bloga kulinarnego 😀 wiem że trochę mało ale założy

OdpowiedzCytat
sXe
 sXe
forumowicz
18/12/2007 10:01 pm  

Chyba nie stanie się nic złego jak odpowiem również za Lenaneę 🙂
Obydwoje jesteśmy studentami religioznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Trzeci rok. Myślimy o drugich studiach - zobaczymy co z tego wyjdzie 🙂

sXe

OdpowiedzCytat
Patrishja
rozmówca
20/12/2007 9:47 pm  

stażysta w skarbówce :casstet:
zaocznie ucze sie architektury wnętrz :hiya:
łudze się nadzieją, ze dostanę się na ASP- marzenie od podstawówki...

pat;)

OdpowiedzCytat
Merryananas
początkujący
28/01/2008 6:43 pm  

Wybieram sie na etnologie, mialam isc w tym roku, ale zrobilam sobie dluzsze wakacje troche pojezdzilam po Europie 😉
a moja mama (wegetarianka) jest germanistka

OdpowiedzCytat
Deleted
forumowy expert
30/01/2008 4:19 pm  

Uczeń pierwszej klasy Technikum Informatycznego, potem planuje Politechnike Poznańską (jak się dostane), ew. Szkołę Podoficerską lub coś w tym stylu 😀

=

OdpowiedzCytat
Alispo
bywalec
30/01/2008 5:27 pm