obecnie jestem pilną uczennicą gimnazjum, bedę się kształcić w kierunku genetyki lub wirusologii 🙂
Naszym celem musi być wyzwolenie się... poprzez rozszerzenie kręgu współczucia na wszystkie żywe istoty i na cały cudowny świat natury. Albert Einstein
http://delicious.blog.pl/ - zapraszam na mojego bloga kulinarnego 😀 wiem że trochę mało ale założy
widze ze jestes wielofunkcyjna osoba;) ja Ci poradze, zebys pilnowala tych jezykow, ktorych sie uczysz, jesli dojdzie 3 to musisz koniecznie miec kontakt ze wszystkimi, bo po prostu wyleca...ja umialam dobrze niemiecki, teraz studiuje rosyjski i dodatkowo kontynuuje angielski a po niemiecku ani be, ani me;) wystarczyl rok przerwy. Nawet nasi wykladowcy mowia, ze jesli oni przez jakich czas nie maja kontaktu ze slownictwem z danej dziedzieny-zapominaja. No chyba ze jestes geniuszem-to wszystko wyjasnia 😉
Nie trawie obludy, dwulicowosci i falszu!
Ja jestem z wykształcenia technikiem-ogrodnikiem lecz nie pracuję w swoim zawodzie.
Przepracowałem około dwóch lat biegając ze szpadelkiem i wykopując albo sadząc drzewka lub prowadząc inne prace pielęgnacyjne roślin co mnie w końcu skutecznie zniecheciło do tego zawodu.
Obecnie zajmuje się rejestracją i nagłaśnianiem posiedzeń Rady Gminy w swojej miejscowości co też nie jest szczytem moich marzeń. Od czasu do czasu gram w zespole na weselach co mnie zaczyna już męczyć. Szczególnie głośna, agresywna muzyka i w ogóle atmosfera przyjęcia weselnego szczególnie nad ranem ( podpici,natarczywi goście żądający różnych piosenek z księżyca i dalszej zabawy mimo zmęczenia zespołu).
Chętnie pograłbym w ludowym zespole piosenki z dawnych lat, które lubię i przy których odpoczywam. 🙂
Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.