Ja wciaz 🙂 studiuje matematyke... No coz, niedobrze jest laczyc studia z poszukiwaniem wlasnego ja 🙁
P.S. Stanislaw: Ja kiedys tanczylem w zespole ludowym 🙂 Oberki, tance goralskie i takie tam 🙂 Ciekawy jestem jaki rodzaj muzyki ludowej Tobie najbardziej odpowiada... Pozdrawiam 🙂
Chi vuol veder il ciel, poi morir'
P.S. Stanislaw: Ja kiedys tanczylem w zespole ludowym 🙂 Oberki, tance goralskie i takie tam 🙂 Ciekawy jestem jaki rodzaj muzyki ludowej Tobie najbardziej odpowiada... Pozdrawiam 🙂
ja też tańczyłam trochę,,ciekawa jestem czy jeszcze coś pamiętam 😀
Ludzie nie mają czasu. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół. Jeśli chcesz mieć przyjaciela, oswój mnie.
Fajnie Verufer i Azizan. Dajcie mi swoje adresy e-mailowe na GG to Wam wyślę oberka albo polkę to sobie potańczycie. Tylko musicie mieć w kopie odtwarzacz Windows Media Player bo w takim formacie zapisuje mi rejestrator. 😀
Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.
Ja też tańczyłam trochę,,ciekawa jestem czy jeszcze coś pamiętam 😀
A wybierasz sie do Wawy? Moze udaloby sie nam cos zatanczyc? 😉
P.S. Ja nie mam gadu-gadu 🙁 mojego maila wyslalem Ci na skrzynke na tej stronce... Pozdrawiam 🙂
[edytowane 14/4/2008 przez verufer]
Dzięki Verufer. Odebrałem Twój adres e-mail. Jutro nagram i Ci piosenkę i wyślę.
ps. Nie zamierzam ciężkiego akordeonu zabierać do Warszawy. Jeszcze do tego autobusem. Może ktoś przyjedzie z gitarką to wspólnie pośpiewamy. 🙂
Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.
Dzięki Verufer. Odebrałem Twój adres e-mail. Jutro nagram i Ci piosenkę i wyślę.
To raczej mnie wypada dziekowac 🙂 Zatem dziekuje...
ps. Nie zamierzam ciężkiego akordeonu zabierać do Warszawy. Jeszcze do tego autobusem. Może ktoś przyjedzie z gitarką to wspólnie pośpiewamy. 🙂