Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

zawody wegetarian  

Strona 8 / 9 Wstecz Następny
  RSS

verufer
bywalec
14/04/2008 10:51 pm  

Ja wciaz 🙂 studiuje matematyke... No coz, niedobrze jest laczyc studia z poszukiwaniem wlasnego ja 🙁
P.S. Stanislaw: Ja kiedys tanczylem w zespole ludowym 🙂 Oberki, tance goralskie i takie tam 🙂 Ciekawy jestem jaki rodzaj muzyki ludowej Tobie najbardziej odpowiada... Pozdrawiam 🙂

Chi vuol veder il ciel, poi morir'

OdpowiedzCytat
anowi
forumowicz
15/04/2008 1:45 am  

a ja mgr inż arch. (jeszcze bez uprawnień - wielki egzamin w czerwcu 🙁 )

OdpowiedzCytat
azizan
bywalec
15/04/2008 1:54 am  

P.S. Stanislaw: Ja kiedys tanczylem w zespole ludowym 🙂 Oberki, tance goralskie i takie tam 🙂 Ciekawy jestem jaki rodzaj muzyki ludowej Tobie najbardziej odpowiada... Pozdrawiam 🙂

ja też tańczyłam trochę,,ciekawa jestem czy jeszcze coś pamiętam 😀

Ludzie nie mają czasu. Kupują w sklepach rzeczy gotowe. A ponieważ nie ma magazynów z przyjaciółmi, więc ludzie nie mają przyjaciół. Jeśli chcesz mieć przyjaciela, oswój mnie.

OdpowiedzCytat
Stanisław
weteran forum
15/04/2008 2:30 am  

Fajnie Verufer i Azizan. Dajcie mi swoje adresy e-mailowe na GG to Wam wyślę oberka albo polkę to sobie potańczycie. Tylko musicie mieć w kopie odtwarzacz Windows Media Player bo w takim formacie zapisuje mi rejestrator. 😀

Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.

OdpowiedzCytat
verufer
bywalec
15/04/2008 4:12 am  

Ja też tańczyłam trochę,,ciekawa jestem czy jeszcze coś pamiętam 😀

A wybierasz sie do Wawy? Moze udaloby sie nam cos zatanczyc? 😉
P.S. Ja nie mam gadu-gadu 🙁 mojego maila wyslalem Ci na skrzynke na tej stronce... Pozdrawiam 🙂

[edytowane 14/4/2008 przez verufer]

OdpowiedzCytat
Milunia
bywalec
15/04/2008 4:14 am