Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

czy znacie ludzi którzy zrezygnowali z wegetarianizmu/weganizmu?  

Strona 11 / 12 Wstecz Następny
  RSS

plAnet
świeżaczek
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 2
25/09/2012 5:30 pm  

po 2,5 roku niejedzenia miesa i zarzekania sie, ze to na pewno juz koniec padlinozerstwa dzisiaj jak ostatni kretyn pojechalam do mcdonald i zamowilam porcje mcnuggets.. na obiad zrobilam lososia.. mam nadzieje, ze jutro zmadrzeje i uswiadomie sobie jaki popelnilam blad.. zrobilam to z ciekawosci i z instynktu, wczoraj wieczorem sprobowalam kawalek kurczaka, dzisiaj dalam juz czadu. Nie czuje sie dobrze po lososiu.. mam wrazenie, ze zalega mi cos w zoladku i jelitach i smierdzi w dodatku.. 🙁 nie wiem jak moglam sobie na to pozwolic, w nablizszym czasie wierze, ze zostawie to na dobre i wroce do wegetarianizmu (przez rok bylam na diecie weganskiej) albo od razu przerzuce sie na rawfood. Teraz w kolko przelatuja mi w glowie slowa Einstaina, Tolstoja, Osho czy Lazariewa o tym, ze jedzenie miesa przybija do ziemi niczym gwozdzie. Moje uznanie do buddyzmu... wstyd mi i zaluje, mysle takze o tych zwierzetach ktore musialy zginac dla mojej bezmyslnosci... chcialam by moja droga do spelnienia duchowego byla juz prostsza, a teraz mam wrazenie , ze zaczynam od zera. ... 🙁 🙁 moja wytrwalosc w przekonaniach jest smieszna.. :((


OdpowiedzCytat
plAnet
świeżaczek
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 2
25/09/2012 5:38 pm  

rece mi smierdza martwa ryba, zaraz chyba sie pozygam i na tym sie skonczy 😮 .. eh.. puenta jest taka, by kazdy z was zanim instynktownie, bez glebszego zastanowienia sie, podarowania sobie troche czasu by zdecydowac, poczekal z tym!! bo pozniej bardzo sie zaluje i nie warto. tak to wyglada z mojego punktu.. Nie zjadlam duzej ilosci, ale to nie zmienia faktu, ze te kawalki moga odkladac sie miesiacami w organizmie. super!


OdpowiedzCytat
Lily
 Lily
Famed Member
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 4164
25/09/2012 6:00 pm  

Hmm, tak po prostu pojechałaś i zamówiłaś? Nie wiem czemu, ale jakoś nie chce mi się wierzyć. Brzmi to jak wyznanie niepijącego przez dłużysz czas alkoholika, że właśnie zapił.

[edytowane 25/9/2012 przez Lily]

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com


OdpowiedzCytat
bułek
forumowy expert
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 1236
25/09/2012 6:02 pm  

W czasie mojej prawie 4 letniej przygody z wege (wegetarianizm ok. 2 lat i weganizm prawie 2 lata) nie miałem chęci na mięso. Po prostu skutecznie zabiłem w sobie chęć na nie albo po prostu sobie uświadomiłem ile taka dieta generuje cierpienia innych i tyle.

Życzę powodzenia w powrocie na "jasną stronę mocy".

Jestem już dość długo na weganizmie i nawet nie marzę (podświadomie) o cofaniu się do wegetarianizmu czy mięsa :D.

Smakowite przepisy wegańskie


OdpowiedzCytat
paulinka1997
forumowicz
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 30
25/09/2012 6:35 pm  

Może jako wegetarianka mam krótki straż, ale do tej pory nie miałam najmniejszego zamiaru rezygnować. Nie odważę się jednak napisać, że nigdy się nie zdarzy sytuacja, że powrócę do mięsa. Życie jest nieprzewidywalne. Na obecnym etapie mam nadzieję wytrwać jak najdłużej, do samego końca 🙂


OdpowiedzCytat
cienkun
rada starszych
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 2718
25/09/2012 8:45 pm  

Dziwnie napisane, jednak prawdopodobne. Ja po dosyć długim okresie niejedzenia mięsa (choć nie tak długim jak koleżanka tutaj 😉 ) zjadłem smażoną rybę, bo miałem ochotę, a potem żałowałem, (choć nie tak jak koleżanka tutaj 😉 )
Ja w ogóle na wegetarianizm przechodziłem chyba prawie 2 lata. (albo rok, teraz nie pamiętam)


OdpowiedzCytat
Mateusz91
bywalec
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 136
28/09/2012 1:38 pm  

Jak będąc wegetarianinem można jechać do "maka" i zamówić jakieś mięsne gówno, a do tego łososia na deser?

Ludzie, ręce mi opadają jak coś takiego piszecie! 🙁


OdpowiedzCytat
cienkun
rada starszych
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 2718
28/09/2012 1:39 pm  

Jak będąc wegetarianinem można jechać do "maka" i zamówić jakieś mięsne gówno, a do tego łososia na deser?

Ludzie, ręce mi opadają jak coś takiego piszecie! 🙁

Czemu? Jak ktos ma ochotę?


OdpowiedzCytat
misza
forumowicz
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 43
08/11/2012 5:27 pm  

Tak moja przyjaciółka zaczęła jeść mięso gdy poznała swojego męża.


OdpowiedzCytat
cienkun
rada starszych
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 2718
08/11/2012 5:59 pm  

Ja znam człowieka który zaczął jeść mięso podczas jakiejś tam podróży i tak mu już zostało. Tylko że ja go poznałem jak już jadł mięso, więc nie wiem czy mówił prawdę, no ale przyjmuję że tak, bo czemu miałbym nie wierzyć.


OdpowiedzCytat
Petite
rozmówca
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 95
08/11/2012 7:47 pm  

Mam koleżankę w klasie, która stwierdziła, że jak wyjedzie do USA po skończeniu szkoły to będzie jeść mięso, bo nie będzie miała czasu gotować a musi mieć siłę do pracy 😮


OdpowiedzCytat
Fatty
weteran forum
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 2286
08/11/2012 7:48 pm  

Moja siostra była wege przez jakiś czas- ale nastąpił okres gdy oficjalnie była wege a unosił się za nią zapas kiełbachy swojskiej, no i doskonale pamiętam zjebkę od rodziców za obskubany ze skórki pieczony schab- ja go nie tknęlam! ; No to kto?? złoscili się, przecież ona nie je mięsa!! później przestała się czaić, żreć kiełbase po kryjomu 😉

Mam też znajomego który był wege ok 4 lat i znów przestawił się na mięso- ale jego 2 braci jest wegetarianami(rodzina jednego z nich też) -tamci się jakoś w bezmięsnym jadle trzymają.

Białowieska się Puszcza.


OdpowiedzCytat
Kamiiru
forumowicz
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 41
08/11/2012 9:09 pm  

Tak moja przyjaciółka zaczęła jeść mięso gdy poznała swojego męża.

hmm tak sobie myślę, że to dosyć przykre... zrezygnować z bycia wege dla faceta-
co to za związek, w którym nie ma akceptacji ideologii/przekonań drugiej strony?
Chociaż może wysnuwam za daleko idąc wnioski...


OdpowiedzCytat
aniss
bywalec
Dołączył: 10 lat  temu
Posty: 445
08/11/2012 9:09 pm  

będzie jeść mięso, bo nie będzie miała czasu gotować

Hehe, rozumiem, że mięso ma zamiar jeść surowe? 😛 :rotfl:


OdpowiedzCytat
cienkun
rada starszych
Dołączył: 11 lat  temu
Posty: 2718
08/11/2012 11:20 pm  

Tylko takie powinno się jesć - dużo B12 😀

co to za związek, w którym nie ma akceptacji ideologii/przekonań drugiej strony?

Ja myślę że to sprawa potrzeby gotowania na dwa garki - większe zużycie gazu i więcej roboty jezeli chłop sam se nie umi ugotować


OdpowiedzCytat
Strona 11 / 12 Wstecz Następny
  
Praca