Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Obalamy mity i ataki "mięsożerców"  

Strona 4 / 5 Wstecz Następny
  RSS

Szczurunia
bywalec
28/08/2009 6:07 pm  

Dzięki Fasolencjo za wtrącenie, ja już siły tłumaczyć nie miałam:)

Insult,znam angielski i jeszcze 3 inne języki, ale literatura po polsku jest dość obszerna, więc na niej się opieram. Na książkach, nie na internecie. I wcale nie studiuję historii, tylko filologię śródziemnomorską.
Nie masz wykształcenia historycznego... ale oczywiście, dalej możesz iść w zaparte.
Temat Grecji zakończony.

OdpowiedzCytat
lamdre
forumowicz
28/08/2009 7:22 pm  

Dziś w pracy spotkałem się z zarzutem mięsożercy, że rośliny nie dostarczają wszystkich aminokwasów, a przynajmniej tych potrzebnych do rozwoju młodych organizmów, dzieci?? Powiedziałem że to sprawdzę 🙂

Cokolwiek robisz lub marzysz, że możesz to zrobić - Zacznij tylko. W zdecydowaniu drzemie geniusz, siła i magia.

OdpowiedzCytat
Ktosiek
stały bywalec
28/08/2009 9:33 pm  

Zawierają, ale w różnych ilościach.
Zdaje się, że tylko jajko zawiera komplet aminokwasów w odpowiedniej dawce
Całą resztę trzeba mieszać, co robimy nieświadomie lub jest to po prostu oczywista mieszanka (zboża+strączki, mięso+warzywa).
Tyczy się to też mięsa, które zawiera wszystkie aminokwasy, ale tryptofan, metioninę i walinę w ilościach niewystarczających.

PS: Mój młody organizm całkiem nieźle się rozwinął tu i ówdzie od drugiej gimnazjalnej 😉

[edytowane 28/8/2009 przez Ktosiek]

OdpowiedzCytat
lamdre
forumowicz
28/08/2009 9:56 pm  

no to dobrze ze zawierają:) bo już drżałem... czytałem jeszcze info Jędrusia o 8 aminokwasach egzogennych + 2 "dziecięce" histydyna i arginina i one również występują w roślinkach; więc mamy komplet..

Cokolwiek robisz lub marzysz, że możesz to zrobić - Zacznij tylko. W zdecydowaniu drzemie geniusz, siła i magia.

OdpowiedzCytat
INSULT
bywalec
29/08/2009 5:02 pm