Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Kardell wita Was!  

Strona 1 / 3 Następny
Kardell
forumowicz

Witam Witam.
Mam na imię Michał - 23lata na karku, inżynier.
Aktualnie studiuję na PWr i mieszkam we Wrocku.
Do kwestii wegetarianizmu doszedłem jak zwykle okrężną drogą dla mnie odobiście jednak z reguły najlepszą.
Nie mam w tym doświadczenia i nawet nie mogę powiedzieć, że Wegetarinem jestem.
Mentalnie już nim jestem od jakiegoś czasu, teraz kwestia przełożenia tego na mój jadłospis.

Aha!
Zwrócę uwagę na to, że jestem [b]autokratą[/b] i część tutaj obecnych może w przyszłości odczuć mniej lub bardziej presję z mojej strony. Nie mam na to wpływu.
W wielu kwestiach jestem lub chcę być kreatorem, dlatego narzucam swoje zdanie a co za tym idzie własne rozwiązania.
Obecnie jestem w trakcie rozpracowywania tej mojej cechy, aby w przyszłości lepiej nad nią panować.
Chociaż wydaje się, że potrzebny jest do tego istotny czynnik zewnętrzny :p
Powiem, że nie chodzi tutaj akurat o dietę.
Ale nie jest też to bezpośrednio związane z moim przybyciem na tą stronę, na to forum, więc spokojna głowa. :p
Haha. Znowu sam siebie rozśmieszyłem.
^^

[edytowane 4/12/2006 od Kardell]

[edytowane 4/12/2006 od Kardell]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 04/12/2006 4:58 pm
siwcia
stały bywalec

Hello! Witamy i zapraszamy;D

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 04/12/2006 6:46 pm
kamma
stały bywalec

Mam na imię Michał - 23lata na karku, inżynier.
Aktualnie studiuję na PWr i mieszkam we Wrocku.

witam, również Wrocławianka!

Aha!
Zwrócę uwagę na to, że jestem [b]autokratą[/b] i część tutaj obecnych może w przyszłości odczuć mniej lub bardziej presję z mojej strony. Nie mam na to wpływu.
W wielu kwestiach jestem lub chcę być kreatorem, dlatego narzucam swoje zdanie a co za tym idzie własne rozwiązania.
Obecnie jestem w trakcie rozpracowywania tej mojej cechy, aby w przyszłości lepiej nad nią panować.