Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Poznań  

Strona 1 / 12 Następny
/ula/
bywalec

Witam! Są tu jacyś wege z Poznania? Mieszkam tu od niedawna, a wśród moich znajomych nie ma jeszcze żadnych wegetarian...Pomyślałam,że to forum może to zmienić:)

[edytowane 6/4/2008 przez /ula/]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 06/04/2008 7:53 pm
lashhaa
rozmówca

znam ten ból. Też tak miałam. Nie jestem z Poznania, lecz tu studiuję i prawie cały czas jestem. Miło mi Cię poznać.

...zielono mi...

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 07/04/2008 3:15 am
Milunia
bywalec

Witajcie!
Bardzo się cieszę, że nareszcie spotykam tu osoby z tak bliska 🙂 Mieszkam 30 km od Poznania. Miło Was poznać 🙂

Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 07/04/2008 5:17 am
/ula/
bywalec

Ja też znalazłam się w Poznaniu ze względu na studia... Również miło mi Was poznać:)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 07/04/2008 1:58 pm
YolinMic
bywalec

Mysle, ze w Poznaniu jest duzo wege-ludzi 😉 tylko ich znalesc, my oboje pochodzimy z pod Poznania, a dokladnie z Puszczykowa, jesli wam to cos mowi. Teraz mieszkamy gdzie indziej, ale ja -yolin za czasow mojej b. wczesnej mlodosci czesto bywalam w Poznaniu i obracalam sie w towarzystwie tylko wegetarianskim / w polowie lat 80-tych, wiec czasy kiedy wegetarian raczej szukalo sie ze swieczka : /

Jedynym przykazaniem jest milosc. Jesli jej nie ma- na nic zda sie dziesiecioro przykazan OSHO http://www.wegestudio.pl/NOTESY-k30-0-3-default.html <param name=

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 07/04/2008 2:51 pm
/ula/
bywalec