Cześć! Witam szanowną ekipę wege-intetrnautów!
Dość nieśmiało wchodzę na to forum, bo stosunkowo niedawno odkryłem dla siebie internet i nie mam dużego doświadczenia w rozmowach w sieci. Mam 27 lat, wegetarianinem jestem od...jakichś 7-miu , 8-iu lat, dokładnie tego nie liczę. Niejem mięsa z przyczyn humanitarnych, nie wiąże się to u mnie z jakimis specjalnymi założeniami filozoficznymi,czy religijnymi, po prostu - jak to powiedział Bernard Shaw - nie chcę zjadac przyjaciół. A co robię poza tym? Niedawno skończyłem studia, probuję znaleźc pracę, co przy moim wykształceniu jest trudne- zrobiłem dyplom z malarstwa. Może niedługo uda mi się zorganizować wystawę... zobaczymy. Poza tym lubię komiksy, Monty Pythona, starego rocka, dobra literaturę, długie nocne dysputy z kumplamii i hippisowskie klimaty.
Myślę, że fajnie będzie mi się spotykać z wami na tym forum, pierwsze wrażenie mam bardzo sympatyczne 🙂 .Hej hej!
witaj Hobbit!
wygladasz na ciekawa osobe - mam nadzieje, ze przyczynisz sie do wzbogacenia naszych czasem powaznych, a czasem blahych i nieco frywolnych dyskusji na forum, gwarantuje, ze nie bedziesz sie tu nudzil - tyle tu roznych osobowosci...
jak bedzie cos wiecej wiadomo o twojej wystawie to powiedz - z checia przyjde (o ile bede mogla) 🙂
pozdrawiam, euridice.
animals are my friends and i don't eat my friends || GO VEGAN!
Co maja z hobbitów? są małe, raczej okrągłe, mają sympatyczne buźki - takie trochę skrzaty.
Co maluję? Czasem portrety, czasem takie różne dziwne postacie, trochę bajkowe, trochę komiksowe . Znasz twórczość Dudy-gacza, albo Stasysa?trochę w tym kierunku. no i swego czasu robilem komiksy.
moje techniki: zazwyczaj akryl, pastel, węgiel, ołówek... a czy Ty też może coś malujesz?