Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam vege rodzine!  

krethsky
początkujący

Witam wszystkich!! Którzy wstąpili lub chcą wstąpić do naszej szlachetnej społeczności!
Często wyszydzani, lekceważeni i nierozumiani 😡 w obecnym konsumpcyjnym i bezideowym społeczeństwie! 🙁
Na szczęście to forum jest po to by jednoczyć siły i utrwalać w przyjętych przekonaniach!! 😉
To jest mój debiut tutaj więc skoro pisze w dziale "poznajmy się" więc przedstawię moją osobę!
😎 Mam 25 lat wegetarianinem jestem od prawie 11 lat w tym 2 lata przygody z weganizmem!
Mieszkam w Rzeszowie z wykształcenia jestem inżynierem a na codzień robotnikiem a więc tkwię po uszy w tym społeczeństwie i czuję się odizolowany z powodu moich ektremalnych poglądów społecznych i politycznych oraz odrębnego stylu życia!!
Mimo dosyć długiego okresu nie jedzenia mięsa spokój ducha osiągnę wtedy gdy okres bycia wegetarianinem będzie dłuższy niż lata konumowania naszych zwierzęcych braci!!
Generalnie szukam drugiej połowy czyli kobiety z którą mógłbym w przyszłości założyć rodzinę wegetariańką i wydać na świat kolejne pokolenie (małą społeczność) wyzbytą przemocy wobec zwierząt i ludzi!
Służę pomocą i radą dla tych którzy mają dylematy i zaczynają dopiero świadomie myśleć! Chciałbym poznać i zaprzyjaźnić się z wieloma osobami z formum [b] i nie ważny jest tu wiek czy płeć!! [/b]
Serdecznie pozdrawiam z Galicyjskiej Ziemi !!!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 20/01/2009 1:32 am
_iwona_
bywalec

Mam zaszczyt powitać Cię jako pierwsza 😉
Ze względu na moje "galicyjskie" pochodzenie pozwolę sobie traktować Cię jako swojego krajanina (miałam w swoim życiu kilkuletni epizod pomieszkiwania w Rzeszowie nawet).
Życzę powodzenia w poszukiwaniach odpowiedniej towarzyszki i tworzeniu kolejnego pokolenia 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 20/01/2009 12:50 pm
Sagamore
stały bywalec