Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam ponownie 😉  

Strona 1 / 2 Następny
euridice
stały bywalec

Witajcie,

chyba wypadałoby jeszcze raz się przedstawiać, bo dość długo mnie tu nie było 😉

Nazywam się Kasia, jestem weganką, mamą małej Lucy.

W chwili obecnej studiuję zaocznie, kiedyś pracowałam w Edynburgu w kawiarni, muszę powiedzieć, że miłość do kawy została mi po dziś dzień.
Interesuję się gotowaniem, muzyką, jezykiem angielskim, lubię dobre filmy, dobre książki i ciekawe ubrania (vintage, to jest to!).
Oto moja (no, nasza, moja i męża) strona z naszymi wegańskimi potrawami: http://kasiamalec.pl/mniam/ Mniam 😉

Miło wrócić na forum, na którym wszystko się zaczęło 😉
Tak więc witajcie raz jeszcze!

[edytowane 30/1/2009 od euridice]

animals are my friends and i don't eat my friends || GO VEGAN!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/01/2009 3:31 pm
Loviisa-chan
stały bywalec

Cześć Euridice, fajny maluszek 😀

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/01/2009 4:06 pm
rubia
forumowy expert

Witaj, Euridice, miło Cię znowu widzieć. 🙂 🙂 Piękne maleństwo! (A tego Edynburga to Ci zazdroszczę, wiem, że to piękne miasto)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/01/2009 4:36 pm
JAGA
 JAGA
forumowy expert

przepyszna stronka. Dobrze, że jestem po sycącym obiedzie-mogę spokojnie pooglądać 😉

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/01/2009 4:43 pm
bułek
forumowy expert

Cześć:). Miło Cię poznać.
Smakowite fotki robisz, już zainteresowałem się kilkoma daniami i chciałbym poznać przepisy. Szczególnie spodobały mi się krokiety, które zrobiłaś :). Gdybyś miała czas i podała kilka przepisów - nie muszą byc dokładne, wystarczy mniej wiecej z czego są zrobione, to będe bardzo wdzięczny.

Smakowite przepisy wegańskie

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 30/01/2009 5:18 pm
Natasha
stały bywalec

hahah witaj z powrotem 🙂 akurat niedawno zastanawiałam się gdzie się podziewasz i... "o wilku mowa" 🙂