Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam  

Strona 1 / 3 Następny
Qerr
 Qerr
początkujący

Mam na imię Mateusz. Wegetarianinem jestem od miesiąca jakoś. Trochę się gubię w tej diecie. Zostałem nim przez moją dziewczynę, długie rozmowy i nadsyłane przez nią ogromne ilości propagandy. Z zawodu jestem kucharzem, wiem trochę się to kłóci z ideą wegetarianizmu. Uwielbiam książki SF, w ogóle tematykę SF... Ulubiony autor to O.S.Card - polecam wszystko co napisał 🙂 . Jestem ateistą i może trochę zakręconym, bo czuję potrzebę misji... Religia to dla mnie temat rzeka... Mogę o niej mówić i mówić... Najlepiej przy piwie 🙂 . Palę, piję, nie wierzę... Czyste zło - to właśnie Ja 🙂

http://qerr-life.blogspot.com/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/07/2009 2:58 pm
haku
 haku
rozmówca

witam mojego imiennika 🙂
też jestem podobnego wyznania 😉 i też bardzo o tym lubię mówić, tylko że nie palę i nie piję 😉
ale przyda się trochę czystego zła na forum

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/07/2009 11:06 pm
StellaArtois
weteran forum

Palę, piję

Mówiłam już, że Cię lubię, teraz polubiłam jeszcze bardziej 😎

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/07/2009 11:12 pm
Dyzio
stały bywalec

Palę, piję

Mówiłam już, że Cię lubię, teraz polubiłam jeszcze bardziej 😎

Ja niestety, nie jestem zwolennikiem takiego stylu życia 😉
Ale podobno kto pije i pali ten nie ma robali 😀

[edytowane 5/7/2009 przez Dyzio]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/07/2009 11:31 pm
rubia
forumowy expert

Jestem ateistą i może trochę zakręconym, bo czuję potrzebę misji... Religia to dla mnie temat rzeka... Mogę o niej mówić i mówić...Czyste zło - to właśnie Ja 🙂

Witaj Mateuszu! Religia to dla mnie też temat rzeka, zwłaszcza, że nie wyznaję żadnej, wręcz unikam (a, w przeciwieństwie do ciebie, jestem wierząca 🙂 ) Też mogę o niej mówić, mówić, mówić...aż wszyscy rozmówcy zasną 😀