Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam!  

roksana171
początkujący

Cześć!
Nazywam się Roksana, mam 19 lat [jeszcze;P], studiuję.
Miałam już kiedyś epizody związane z nie jedzeniem mięsa, ale wtedy były one związane raczej z tym, że obsesyjnie się odchudzałam. Obecnie nie jem mięsa i powoli staram się eliminować wszelkie produkty pochodzenia zwierzęcego [niestety nie jest łatwo, gdyż mieszkam z rodzicami, którzy niechętnie mi w tym pomagają] i jest to związane zdecydowanie z ideologią, według której chce żyć.
Nie byłabym w stnie włożyć sobie mięsa do ust wiedząc jaka krzywda dzieje się tym biednym zwierzętom...

Pozdawiam wszystkich Vege:)

I'd rather go nekad than wear a fur!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 14/02/2010 3:17 pm
boro-bora
początkujący

To podobnie jak ja 🙂 dopiero zacząłem studia. Nieco wcześniej już przeszedłem na wege. Takie troszkę przełomowe momenty. Sudia to tam pal licho...można zmienić. Ale raz obranego wegetarianizmu nie wyobrażam sobie zarzucić..no chyba, że na weganizm(wdrażam się:)).

[edytowane 14/2/2010 od boro-bora]

all I can say is that my life is pretty plain

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 14/02/2010 6:43 pm
roksana171
początkujący

Właśnie, ja spróbuje przejść na weganizm, ale poki co nie wyobrażam sobie kawy bez mleka;P
A na mleko sojowe, biorąc pod uwagę moje niewielkie dotacje na życie, raczej nie będzie mnie stać... 😐 Aczkolwiek, coś się wymyśli:)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 14/02/2010 6:49 pm
boro-bora
początkujący

Cena mleka sojowego to jest niestety ból 🙁
A zamiast kawy lepsza zielona herbatka. Pochłaniam nałogowo hektolitry tego płynu 😀
I problem mleka jest również rozwiązany

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 14/02/2010 7:05 pm
roksana171
początkujący

Ja też pije dużo zielonej herbaty, ale nie wyobrażam sobie życia bez kawy, poki co przynajmniej;P
Trzeba będzie całkowicie zrezygnować...

OdpowiedzCytat