Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

No to ten, siema.  

Khair_Udin
świeżaczek

Khair Udin - męskie imię Arabskie. Długa historia o tym, dlaczego akurat takiego używam w sieci.

Co ja mam o sobie pisać, nienawidzę tego. Studiuję filologię rosyjską na UŚ, mam mieszkanie w Sosnowcu ale pochodzę z Zawiercia. Co mnie interesuje to podróżowanie, obce religie, kraje, kultury, fascynuje mnie język rosyjski, hiszpański, arabski, Arabska kultura oraz Islam, ale nienawidzę Arabów, Turków i Pakistańczyków. Obrzydliwe ścierwa. Lubię się uczyć języków, czytać i pisać książki, grać w GTA, Postala, pisać wiersze, wystarczy tyle? Jeśli macie pytania, napiszcie. W sieci używam nicku Khair Udin, Lorellai lub Umm Mashakeel. Khair Udin jest męskim imieniem, oznaczającym "Dobro Wiary", a Umm Mashakeel oznacza kobietę problemową, ale można też to przetłumaczyć jako matka problemów. W rzeczywistości mam na imię Daria, po przejściu na Islam przyjęłam imię Miriam. (Nie jestem już muzułmanką, bo zaczęłam używać mózgu.)

co mnie interesuje? Języki i kultury obce, podróże, Rosja, religie świata, psychologia, seksuologia, dietetyka, zwierzęta, muzyka, konflikt arabsko-izraelski.

Wegetarianką jestem od 6 lat, mój ukochany jest wegetarianinem jak i ja, no i na tym forum ma nick [b]Mateusz91[/b].

http://photoblog.pl/lorellai

Mateusz91. <3

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/11/2013 5:10 pm
cienkun
rada starszych

Witaj.
Ale rozrzut zainteresowań, to masz jak średniowieczna armata... 😀

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/11/2013 5:17 pm
Lily
 Lily
Famed Member

Witaj,
proponuję trochę powściągnąć swoją chęć używania obraźliwych epitetów, zwłaszcza że forum jest moderowane.

http://szydelkoikoraliki.blogspot.com

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/11/2013 5:33 pm
cienkun
rada starszych

Dopiero po uwadze Lily przeczytałem pierwszą część Twojej wypowiedzi... 😀