Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Dobry wieczór   

Bonpo
świeżaczek

Kraków -aglomeracja licząca blisko 800 tysięcy mieszkańców …. podobno inteligentnych ; z wyjątkiem nożowników na ulicach i nadpobudliwych chłopców będących pod wpływem . Tymczasem odczuwam kuriozalne “ osamotnienie ” w związku z tym “ skąd jestem ” , kim jestem ,w jaki sposób żyję i z jakim światopoglądem się utożsamiam .
Czujesz lub czujesz się podobnie ?

Zatem wege istoto ; skonfrontujmy więc moje nowohuckie IQ z Twoim i porozmawiajmy korespondencyjnie na tematy wszelakie bowiem nawet sugestia kontaktu bezpośredniego traktowana jest jako straszliwy afront tudzież dziwnym trafem - kwitowana odwiecznym niezmiennym , milczącym olewem .

A te cyfry w tekście to jakiś szyfr ?

[edytowane 5/12/2013 przez Bonpo]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/12/2013 9:53 pm
xxl
 xxl
weteran forum

Nie znam się na informatyce, ale te cyfry zastąpiły chyba jakieś znaki. Bywa tak czasem, zwłaszcza przy tekstach wklejanych 🙂

Tajemnicza istoto - zdradź nam chociaż swoją płeć, żebyśmy wiedzieli, w jakiej formie się do Ciebie zwracać. Może powiesz coś jeszcze o sobie?

http://www.explosm.net/comics/random/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/12/2013 10:09 pm
Bonpo
świeżaczek

Hmmm .... nie stosowałem zakodowanych treści ; jeno pozwoliłem sobie na polskie znaki interpunkcyjne .Jam Marcin z Nowej Huty .

Zaraz się okaże , czy tym razem będzie szyfrogram .

.........I proszę , nie ma dziwnych znaków .Cóż jeszcze dodać ,,,,, kontaktu korespondencyjnego poszukuję z osobami o inklinacjach humanistycznych nadającymi na pochodnej fali ; albowiem zaprawdę powiadam ; nie wiem ; gdzie oni są w tym ogromnym tłumie .......

[edytowane 5/12/2013 przez Bonpo]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/12/2013 10:15 pm
xxl
 xxl
weteran forum