Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Dzień dobry.   

xenniatka
początkujący

Jestem wegetarianką z kilkumiesięcznym, a więc krótki stażem. Mieszkam w Toruniu, gdzie studiuję FiR. Uwielbiam gotować, chociaż mniej lubię jeść ;p. Wolny czas spędzam z książką lub grą, słuchając grunge'u, metalu ( ze szczególnym uwzględnieniem doomu i sludge'u) i wszelkich rocko-pochodnych.

Dlaczego zdecydowałam się zostać wege? Myślę, że głównym czynnikiem jest tu empatia, posiadam też niemała wiedzę na temat diet i tego, co człowiekowi do życia jest niezbędne, a że jestem pod tym względem (nie)małym freakiem uznałam, że wykluczenie z diety mięsa ( no i oczywiście ryb) uratuje życie kilku zwierzakom, a i w niczym mi nie zaszkodzi. Kolejnym czynnikiem może być to, że pracowałam w jednej z popularnych sieci fast-foodów i naoglądałam się trochę produktów 'ubocznych' smażenia hamburgerów.

Obecnie uczę się przyrządzania tofu, marzę o adopcji kota i po wegetariańsku karmię współlokatorów.

open fire

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/12/2013 2:28 pm
Bellis_perennis
Famed Member

A skąd ten nick?
Witaj i powodzenia!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/12/2013 4:36 pm
xenniatka
początkujący

od tytułowej bohaterki książki Łukasza Gołębiewskiego - 'Xenna, moja miłość'

open fire

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/12/2013 4:47 pm
alternative
stały bywalec

tak też pomyślałam, że o gołębiewskiego chodzi :P. naczelnego znawcę rynku książki, człowieka bywającego wszędzie :P.

toruń :D. byłam chyba, że 2 dni, może 3, smigając po kadrach, desperado, bunkrze i w okolice przystanku parkowa, a autobus na pociąg nie pojechał tak jak miał pojechac, mimo tego, że wszystkie inne zachaczały o dworzec :p. klimatyczne bardzo miasto :). no i to jak ekipa toruńska jeździ na wood z laptopem, netem i agregatem i śpią spadając z górki 😛

poczatki 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 28/12/2013 12:05 am
xenniatka
początkujący