Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Dzień dobry!!!  

Josie
świeżaczek

Cześć wszystkim

Zarejestrowałam się na forum aby prosić wszystkie wegetarianki i weganki o wypełnienie ankiety.
Uzasadniając swoją prośbę: jestem studentką dietetyki i piszę pracę magisterską.

Od ponad roku działam również na rzecz zwierząt. Przez mój dom przewijają się co chwila nowe koty. Podczas swojej działalności poznałam wegetarian i uznałam, że są to ludzie z bardzo dużą wiedzą na temat zdrowego żywienia (przyznaję, że wcześniej tak nie uważałam).

Niestety na uczelniach medycznych ciągle funkcjonuje przekonanie, że dieta wegetariańska to dieta niedoborowa, a niekiedy wręcz szkodliwa dla zdrowia. Świata nie zmienię ale postanowiłam napisać pracę magisterską na temat wegetarianizmu, żeby udowodnić chociaż kilku osobom, że się mylą 😉

Będę ogromnie wdzięczna wszystkim za wypełnienie ankiety (tylko kobietom, bo kobiet praca dotyczy). Chętnie przyjmę również krytykę dotyczącą ankiety 😛

www.wbadanie.pl/ankieta/262005706/

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 28/12/2013 8:09 pm
alternative
stały bywalec

filtr przy odpowiedzi o dzieci powinien być, zaznaczam, że nie mam, a pojawia się pytanie o stosowaną dietę w trakcie ciąży z odpowiedziami tak i nie. wtedy albo odrzucic całkowicie bezdzietne, albo pytac o ich wyobrażenie o odzywianiu w ciązy. wiek też chyba w przedziałach by wystarczył i nie musi się zaczynać od kilku lat :P.

socjo i badania robią swoje ^^

poczatki 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 29/12/2013 12:46 am
Josie
świeżaczek