Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

ulubione języki-niekoniecznie te popularne  

Strona 5 / 11 Wstecz Następny
Dozorca
bywalec

Moim ukochanym językiem nie licząc Polskiego jest neutralny międzynarodowy język ESPERANTO! 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 05/09/2007 3:19 pm
Loviisa-chan
stały bywalec

Lubię się uczyć języków obcych, nauka przychodzi mi bez większego wysiłku - obecnie umiem angielski biegle i niemiecki na średniozaawansowanym (studiuję te dwa na mojej filologii)a uczę się jeszcze sama japońskiego, ale nie zamierzam na tym poprzestać 😉

[edytowane 5/1/2009 od Loviisa-chan]

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 21/03/2008 12:39 pm
nova.nike
bywalec

Język który najbardziej mi się podoba to niemiecki.
Ale nie powiem że nie chciałabym, chociaż na poziomie podstawowym nauczyć się hindi, japońskiego i hiszpańskiego. Wszystko zreszta przede mną 🙂 Zastanawiam się bowiem czy nie pójść na kurs, niestety nauki hindi jeszcze w Poznaniu nie widziałam, ale hiszpański i japoński już tak 🙂

supergirl;)

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 21/03/2008 8:34 pm
agata18
bywalec

ja się uczę hiszpańskiego,i mi się podoba.
a takim językiem którego chciałabym się nauczyć to jest język arabski,ale niestety ten język jet trudny,ale pewnie się go też nauczę. 🙂
...niestety w szkole uczę się języka niemieckiego i po prostu nie podoba mi się ten język,oczywiście z całym szacunkiem do tych co go lubią .
pozdrawiam 🙂

lady vegan

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 22/03/2008 5:21 pm
doma-mika
rozmówca

francuski!! kocham ten jezyk,od dawna mi sie podobal,wiec do LO poszlam do klasy z fr.i nie zaluje 😉
oprocz tego wspominany juz wczesniej migowy,ale tylko alfabet.
(siostra pracuje z dziecmi nieslyszacymi,wiec jak bylam mniejsza to mnie nauczyla)

no i angielski,rowniez kocham ten jezyk[w przeciwienstwie do polskiego!;p],no,ale on juz nie jest "egzotyczny".

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 17/05/2008 12:39 am