Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Polacy i inne narody  

oliwkowa
forumowicz

Witajcie:)

Zwracam się do Was o pomoc. Mam nadzieje, ze mi jej nie odmówicie.
Jestem studentka filologii niderlandzkiej w pięknym mieście Wrocławiu. Gdyby ktoś miał wątpliwości to filologia niderlandzka to język, kultura, historia i wszystko co związane z Holandia i z Belgia. Chciałam w tym semestrze napisać prace semestralna dotycząca tego jak Polacy postrzegają Holandie, Belgie i ich mieszkańców. Byłabym Wam bardzo wdzięczna gdybyście zechcieli wyrazić swoja na ten temat opinie:> Np. jakie jest wasze pierwsze skojarzenie ze słowem Holandia? Co myślicie o Belgach itp. Może znacie osobiście jakiś Belgów lub Holendrów? Macie rodzinę w 1 z krajów Beneluksu ? A może byliście tam kiedyś na wakacjach? Co Wam sie rzuciło w oczy? Co Wam sie podobało?
Możecie tez wyrazić swoje zdanie na temat aborcji, "lekkich" narkotyków i małżeństw homoseksualnych, które w Holandii sa przecież dozwolone!!
Jeżeli ktoś z Was ma ochotę to możecie tez wykonać jakąś grafikę albo nawet zeskanowac rysunek przedstawiający jakieś Wasze wizje tych krajów. A może znacie jakieś żarty dowcipy dotyczące Holendrow / Belgów ?
Każda informacja jest dla mnie na wagę złota:) Na pewno zamieszczę je w mojej pracy. Przy czym nie mam zamiaru komentować ani oceniać Waszych opinii. Chodzi mi tylko o stworzenie takiego obrazu przeciętnego Polaka o Holandii i Belgii.
A jeżeli macie jakiś znajomych Holendrow lub Belgów którzy chcieliby wyrazić swoja opinie o Polsce i Polakach, to ja ja także bardzo chętnie poznam. (mogą być po niderlandzku lub po angielsku)
Jeżeli ktoś będzie chciał potem poznać efekty mojej pracy to chętnie je udostępnię:) Prace musze przygotować do grudnia, ale zależy mi żeby jak najszybciej zdobyć jak najwięcej Waszych opinii.
Dodam ze chętnie poznam tez Wasze opinie o Polakach ogólnie, i o Polakach za granicą.