Szlak by wziął lekarzy...najpierw zostałam wyśmiana, że zadaje niezrozumiałe pytania, a potem usłyszałam, że to nie ja jestem w tym gabinecie lekarzem...a i jeszcze, gdy lekarz uzupełniał moją kartę tzw. kartę pacjenta powiedziałam o wegetarianiźmie i soczewkach, to zostałam opieprzona, że takie rzeczy to się przekazuje lekarzowi od razu, a nie po jakimś czasie! Bo potem pacjenci sie dziwią, że lekarze mają bałagan w kartach! 😡 No po prostu paranoja!!!
Próbuję wbić sobie do głowy "Nie narzekaj!". Ale w ogóle mi nie wychodzi. Beznadziejnie. 🙁 🙁 🙁
http://fijar.wrzuta.pl/audio/66UxOahAGYN/osiedla_glos_-_nie_lam_sie_g._kostek_kowal
🙂
Jak ktos się dzis do mnie zblizy to mu ucho odgryze.... Brrrr 😡 Brakuje mi równowagi. Tak już mam, że jak zaniedbam jedną nawet małą sferę życia, to w innych też jest nie najlepiej. Rany, jak bardzo chciałabym być zorganizowanym człowiekiem, który ma wszytsko jak w zegarku....
Aaa! Nic mi się nie chce. Tyle nauki i w ogóle.
Też mam ten problem. Dużo w tym roku poczyniłem postępów - zero słodkiego, ćwiczenia (od wczoraj bardziej aktywnie brzuszki ćwicze niż dotychczas, zamówiłem w końcu dwie sztangielki + żeliwo = 20 kg ;), nordic, i inne ), od niedawna nie używam masła, nabiału, zrobiłem badania po ponad rocznym byciu wege, a do nauki nadal chęci brak. Wiem, że sobie szkodze, ale nie moge sam sie kopnąć dla aktywizacji. Odwlekam stale w nieskończoność kurs tańca. :/