Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Marudnik i narzekacz  

Strona 202 / 286 Wstecz Następny
Fatty
weteran forum

No masz, 3 lata studiuję zaocznie i ani kropli alkoholu na zjeździe... 😛 mam się czuć wybrakowana? 😉 😛

Białowieska się Puszcza.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/10/2011 2:32 am
zaneta83
rozmówca

o nieee!! mamy w domu remont. chlopaki rysowali na suficie kreda sproszkowana linie (kolor czerwony) bo chcemy miec lampki ledowe w jednym rzedzie no i ubrudzili mi sofke!!! sofka wykonana jest jakby z zamszowego materialu.
jestem zla na maksa!!! szukalam i nie moge znalezc czym to doczyscic!!!
poratujcie!!!

"Im bardziej poznaję ludzi tym bardziej kocham zwierzęta".

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/10/2011 2:44 pm
Daiana
bywalec

Chyba jeszcze nie mówiłam. Było pierwsze spotkanie uczniów w sprawie studniówki - koleżanka podjęła temat mojego weganizmu coby mi posiłek inny załatwić i tylko jedna osoba się wstawiła - reszta twierdzi, że za dużo problemów (nie wiem co tam dokładnie mówili bo tylko przewodniczący klas i zastępcy byli). Będę o to walczyć. Wezmę numer do tych od kateringu jak już się załatwi jakiś i porozmawiam, żeby mi coś upichcili (najwyżej jeżeli nie będzie innego wyjścia to będę utrzymywać, że to uczulenie - może będzie mnie kłopotu, chociaż nie wiem czy już nie za późno skoro koleżanka już o tym mówiła...). Nie wiem co zrobić w sumie, ale nie mam zamiaru płacić za śmierć na talerzu (jeżeli go będę miała to będę musiała zmusić partnera do weganizmu na jeden wieczór).

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 26/10/2011 1:26 am
rubia
forumowy expert

No i stało się: dopadła mnie dżuma. Gardło mam zdarte jak papierem ściernym, a nos zatkany. A tak się broniłam! 😡

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 26/10/2011 12:01 pm
cienkun
rada starszych

No i stało się: dopadła mnie dżuma. Gardło mam zdarte jak papierem ściernym, a nos zatkany. A tak się broniłam! 😡