Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Co studiujecie lub studiowaliście.  

Strona 6 / 8 Wstecz Następny
firaga
forumowicz

Kolejna bezużyteczna humanistka wita ;). Od października zaczynam pedagogikę specjalną na APSie :). Planowana specjalizacja - tyflopedagogika :).

Punkt Zapalny - recenzje płyt, relacje z koncertów, felietony, lifestyle, proza własna i biadolenie o niczym.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 24/07/2012 5:58 pm
vegesmile
bywalec

Mam wrażenie, że pisałam w tym temacie rok temu, że moim marzeniem jest dietetyka, ale nie widzę teraz tych postów 😉 W każdym razie marzenie się spełniło! 🙂 Co więcej studiuję poza domem - w Lublinie 😛 i pierwszy rok już mną 😎 i to zdałam biochemię 😀 Życzę Wam żeby i Wasze marzenia o studiach się spełniły 🙂

jestem lewakiem.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 28/08/2012 5:13 pm
OlaS
 OlaS
rozmówca

Cztery lata temu ukończyłam "Administrację" 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2012 7:14 pm
Samanya
bywalec

II rok Administracja na UP w Krk.
🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2012 8:11 pm
OlaS
 OlaS
rozmówca

Studia super :rotfl: w ogóle okres ten wspominam z łezką w oku

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2012 8:28 pm
Fatty
weteran forum

Ja zakończyłam na etapie licencjatu i nie wiem czy i co dalej. Zastanawiałam się nad szkołą wizażu, ale stwierdziłam, ze dam sobie sianka na rok i się zastanowię... już wkrótce stuknie mi 6 miesięcy od obrony a mnie się dalej nic nie wyklarowało 😛

Białowieska się Puszcza.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/11/2012 9:35 pm
Mango
rozmówca

Ja z kolei skończyłam licencjat z niedostosowania i resocjalizacji, a równocześnie jestem na III roku pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Chcę być "użyteczną humanistką", więc już teraz szukam pracy i roznoszę CV. Oby!

"Zostawcie świat trochę lepszym, niż go zastaliście"

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 27/11/2012 3:09 pm
Samanya
bywalec