Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Weganie w sportach siłowych  

  RSS

waszakicia
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 606
22/01/2007 12:47 am  

W kwietniu jadę z bratem na zawody.
W siłowniu na rękę.
Chodzę na siłownie 4 razy w tygodniu.
Wkurza mnie jak ktoś mi mowi że jesli chce cwiczyc to powinnam zmienic diete!
Moim zdaniem to stek bzdur!!!
Jestem weganką a na siłowni radze sobie bardzo dobrze.
Nic sobie nie połamałam, nie czuję sie słabsza a silniejsza i wytrzymalsza!
Co wy sadzicie na ten temat!?!?


OdpowiedzCytat
Ireth
bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 264
22/01/2007 6:17 pm  

Mozesz cwiczyc, ale amatorsko. Dla budowania miesni potrzebnych do prezentacji na zawodach kulturystycznych czy fitness niezbedna jest konkretna dieta, a ta sklada sie glownie z kurczaka i ryzu (odwoluje sie tu do rad polskich mistrzow, Pawla Brzoski i Eli Boreckiej).

Nie jadam niczego, co moze spojrzec mi w oczy.


OdpowiedzCytat
waszakicia
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 606
24/01/2007 3:27 pm  

Nigdy ale to PRZENIGDY nie chce byc zawoodwa kulturystką.
Pozatym siłowanie na rękę z deczka odbiega od zawodów w kulturystyce czy fitness.
Ale to szczegól...:P
przecież....


OdpowiedzCytat
Olla
 Olla
bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 484
24/01/2007 4:29 pm  

http://www.wegesport.pl/

Tu znajdziesz to czego szukasz o sporcie będąc weganinem czy weganką.

Jakby co nawiąż kontakt z przemiłym panem Jędrusiem ;-D

http://www.surawka.republika.pl/ a tu coś dla ciekawskich 🙂

[edytowane 24/1/2007 od Olla]


OdpowiedzCytat
waszakicia
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 606
03/05/2007 12:28 am  

Ważne pytanie!!!
Zna ktoś (i czy w ogóle istnieją) odżywki dla wegan?
Jędruś pytanie do Ciebie ;D
Znasz jakieś domowe, witaminowe odżywki na wzmocnienie?


OdpowiedzCytat
visel
bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 336
03/05/2007 12:39 am  

jak co niektorym ciezko jest uzywac google....
http://www.veganbodybuilding.org/

kicia napisz mi swoj tygodniowy plan treningowy.

ps.chodze na silke i cwicze sporty walki


OdpowiedzCytat
waszakicia
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 606
03/05/2007 1:43 am  

kicia napisz mi swoj tygodniowy plan treningowy.

troche tego jest...: tygodniowy plan ćwiczeń (armwestling - siłowanie na reke)

Poniedziałek :
1.Rozgrzewka - obracanie nadgarstków, obracanie ramienia w obu kierunkach, rozciąganie ramion - Stretching, przy stole- skret nadgarstka - przyciąganie do siebie, dociąganie do poduszki- wszystko z małym obciążeniem.

2. Biceps- 4 serie łokieć oparty wewnątrz kolana (hantel) w pełnym ruchu do 20 powtórzeń, nastepnie 3 seria do 90 stopni, 4 seria mały cięzar duża ilość powtórzeń

3. Stół - przyciąganie do siebie ze skretem nadgarstka od pozycji startowej 4 serie po 15 powtórzeń.
Przyciąganie do poduszki ze skretem nadgarstka 4 serie (stopniowe zwiększanie ciezaru)

4. Palce- trzymanie sztangi (start z pozycji rwania) 4 serie.

Wtorek:
1. Rozgrzewka taka sama jak w poniedziałek.

2. Nadgarstek oparty na kolanie, ruch nadgarstka za pomocą hantla (4 serie)

3. Nadgarstek - ramie oparte o stół - młotek hantlem z obciązeniem jednostronnym

4. Trzymanie cięzaru na nadgarstek - (3 serie)

5. Stół-trzymanie w pozycji na młotek za pomoca pasa

6. stól- przyciaganie do siebie - pas ułożony miedzy nadgarstkiem a dłonią

7. Biceps - modlitewnik sztanga łamana (na młotek)

W środe robimy przerwe

Czwartek;
Rozgrzewka a potem
1.Pronator z lekkim ukierunkowaniem na biceps

2. Biceps- modlitewnik- pierwsza seria rozgrzewająca w pełnym ruchu mały ciezar, trzecia seria do konta 90 stopni, 4 seria mały cięzar duża ilość powtórzeń

3. Biceps - trzymanie w łokciu 85 stopni na modlitewniku 4 serie po 20 sekund

4. Przedramie - nadgarstki na wyciagu oburącz pochwytem 2 serie
Przedramie - nadgarski na wyciągu oburącz nachwytem 2 serie

Piątek:
Rozgrzewka a potem
1. Rozpiętki na skosie hantle (3 serie)

2. spinanie na wyciągu stojąc 3 serie

3. Triceps wyciąg

4.Triceps sztanga łamana

Jak gdzies nie napisalam ile seri to przeważnie 3 lub 4 serie.

[edytowane 2/5/2007 od waszakicia]


OdpowiedzCytat
waszakicia
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 606
03/05/2007 2:04 am  

jak co niektorym ciezko jest uzywac google....
http://www.veganbodybuilding.org/

A z tej stronki to mimo że lubie angielski niewiele rozumiem...
Visel może jednak okazesz sie pomocnym człowiekiem?;>


OdpowiedzCytat
visel
bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 336
03/05/2007 7:44 am  

wow same cwiczenia na "lapy"(po za rozpietkami i spinaniem,ale jesli robisz to z malym obciazeniem to mozna je traktowac jako cwiczenia rozciagajace).
na twoim miejscu(widzalem fotki)zajalbym sie cwiczeniami ogolnorozwojowymi/na kazda partie miesniowa z priorytetem na"lapki"obowiazkowo po kazdym treningu rowerek stacjonarny lub bieznia jesli masz w klubie-jesli nie to rower i bieganie.
po co ci odzywki i co nimi chcesz osiagnac(mokra/sucha mase,wytrzymalosc,sile)??


OdpowiedzCytat
Jędruś
stały bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 849
04/05/2007 4:54 pm  

Waszakicia zobacz forum, tam jest o treningach w siłowaniu na rękę
http://tiny.pl/dpz2

Powinno się przydać, w tym sporcie ważna jest ogólna sprawność t.j. nogi, mięśnie brzucha, oddechy itp. nie tylko ręce.

Pozdr.
Jędruś wegano-witarianin + B12
Zwolennik soku marchewkowego własnej roboty
:yltype:


OdpowiedzCytat
xwegex
początkujący
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 13
11/08/2008 12:38 pm  

🙂 🙂 Z tego co się orientuję to w jednym z wydań kulturystyki było wspomniane o weganach na siłowni i ogólnie artykuł wypadł pozytywnie dla wegan 🙂 🙂 🙂
Oglądałem kiedyś program w którym zebrano kilku kulturystów i podzielonoi ich na 2 grupy (żecz jasna mięsożerców i wegan/wegetarian) jedli i pili po tyle samo (masowo) i ogólnie nie było różnicy w rozwijaniu się, przyrost masy był taki sam %. Z tym że mięsożercy mieli większy poziom cholesterolu. 🙂 🙂

Vegan Straight Edge!


OdpowiedzCytat
Stanisław
weteran forum
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 1576
11/08/2008 1:33 pm  

Siema !.
Dobrze jest poćwiczyć od czasu do czasu i rozruszać swój organizm. Jeśli ktoś ma czas i możliwość korzystania z siłowni to jest idealna sprawa. Ja niestety muszę ograniczć się do podciągania na drażku, pompek, przysiadów, brzuszków i innych prostych ćwiczeń nie wykorzystujących przyrządy zewnętrzne. Pozdrawiam. 🙄

Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.


OdpowiedzCytat
leslie
bywalec
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 415
13/08/2008 3:45 pm  

Kulturyści to Ci którzy maj a taki wielkie żylaske mięśnie? o fu..


OdpowiedzCytat
patusiek16
stały bywalec
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 580
13/08/2008 4:20 pm  

NIom masz racje Leslie obrzydliwe to jest jak tez w takich facetach nie gustuje ,a o kobietach się nie wypowiem.

Żyj pełnią życia; inaczej popełniasz błąd. Nie jest szczególnie ważne, czym się zajmujesz, jeśli tylko masz życie w swoich rękach. Bo jeżeli nie miałeś życia, to co miałeś? - Co się raz straci, już jest stracone, nie zapominaj o tym.


OdpowiedzCytat
Marines
rozmówca
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 85
16/09/2008 11:01 pm  

Ja rownież ćwiczę na siłowni(siłę i kondycje).
Jest to istotne dla mnie przy walkach K1.

Trzeba jeśc jedzonko bogate w białko-sojowe i węglowodany 🙂

Firma Trec posiada w swojej ofercie odżywki( niektore) bez dodatków zwierzęcych.


OdpowiedzCytat
  
Praca