Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

rybki w akwarium  

Strona 2 / 2 Wstecz
  RSS

ropucha
forumowicz
Dołączył: 15 lat  temu
Posty: 30
23/08/2009 1:16 am  

Nie znam się na rybkach i ich "kręćkach", ale zauważ, Ropucho, że innym zwierzętom (gryzonie) też chyba niespecjalnie podoba się trzymanie ich w klatkach. Czy te klatki nie przypomniają Ci zoo?

Oczywiście, że przypominają, dlatego nie kupuję np. chomików, świnek morskich czy królików.

A co do akwarium- kuli to też słyszałam o tym wiele złego i jeśli już zdecyduję się na rybki to na pewno nie kupię takiego.

Głupotą jest oczekiwać zmian robiąc wszystko tak jak dotychczas


OdpowiedzCytat
jazz
 jazz
stały bywalec
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 651
23/08/2009 6:44 pm  

ja swoją świnkę morską mam przez tzw "przypadek" i dopiero teraz widzę jakim bezsensem jest trzymanie takich zwierzaków 🙁 siedzi w klatce co prawda kupiłam największą jaka była ,i staram się codziennie wypuszczać na trawkę w okresie letnim. a tak resztę roku spędza w klatce.
moim osobistym zdaniem MASAKRA takie mini zoo, szkoda mi takich zwierzaków.
co to rybek mam takie samo zdanie ,prawda ładnie to wygląda ale tylko wygląda.

gdyby zwierze zabiło z premedytacją, byłby to ludzki odruch.


OdpowiedzCytat
Fatty
weteran forum
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 2286
23/08/2009 7:49 pm  

Co do kuli- kula fantastycznie nadaje się do kompozycji kwiatowych bądź na trzymanie tam cukierków. Dla rybek niet. Przykładowo w Rzymie panuje zakaz trzymania ryb w kulach, jako ze to dręczenie zwierząt.