Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Witam!!!  

Strona 1 / 2 Następny
karolka_ma
forumowicz

Witam wszystkich 🙂 . Jestem tu nowa, mam na imię Karolina, we wrześniu skończę 21 lat. Od ponad trzech lat jestem wegetarianką, kilka miesięcy temu zrezygnowałam też z jaj, mleka i jego przetworów, czasami jeszcze sięgam po miód gryczany-zostało mi jeszcze pół słoika:) Studiuję dietetykę na pierwszym roku i dziwię się, że na takim kierunku są tylko dwie wege osoby:(

Pozdrawiam.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 1:50 am
Stanisław
weteran forum

Cześć Karolka. 🙂 Fajnie, że z nami jesteś.
Ja przez całą zimę skrobałem miód z pięcilitrowego słoja i zostało mi jeszcze gdzieś tak 1/4.

Zdobywać majątek za cenę zdrowia znaczy to samo co odciąć sobie nogi by kupić za nie parę butów.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 1:57 am
karolka_ma
forumowicz

Z tym fachowcem to bym nie przesadzała, jak na razie to uczą nas-"każdy posiłek powinien zawierać białko zwierzęce", a jak coś już wspomną o wegetarianizmie to z reguły krytykują, chyba spodziewałam się czegoś innego po dietetyce 🙁

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 2:03 am
vegetena
stały bywalec

Hej Karolka! Rozgość się 🙂

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 2:04 am
Ayna
 Ayna
forumowy expert

🙂 Cześć 🙂 Karolinko ! Fajnie, będziemy mieli na forum specjalistkę. Ja też skrobię swój miodek.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 2:16 am
karolka_ma
forumowicz

Najlepszy miodek- gryczany i ze spadzi iglastej...mniamniuśne 🙂 słyszałam od znajomego, który miał kiedyś pasiekę, że najlepezy miód pszczółki robią z facelii, tylko ciężko dostać...próbował może ktoś?

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 2:31 am
Milunia
bywalec

Cześć Karolino 🙂 Bardzo miło Cię poznać i dobrze, że tu jesteś 🙂

Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem.

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 25/04/2008 5:15 am
Kokoro