Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Proszę o opinie dotyczące "Mitów żywieniowych".  

Above
świeżaczek

Witam wszystkich jestem tutaj nowy.

W zeszłym roku postanowiłem odstawić mięso...wytrzymałem ponad 2 miesiące i wróciłem. Od kilku miesięcy mam obojętny stosunek do mięsa...jestem studentem mam 23 lata i z obiadami na bakier, kupowałem różne serki, warzywa itp. i to jadłem (bo nie ma czasu)...i stwierdziłem, że poświęce więcej czasu na odżywianie a przy tym całkowicie odstawie mięso (mimowolne przerwy trwały po pare tygodni - same z siebie, więc problemu nie ma). Już nie wspomne, że czuje się LEPIEJ gdy go nie spożywam. Oczywiście zaznaczam, że jem RYBY.

Przechodzę do rzeczy...natknąłem się na to: http://www.dieta.boo.pl/mity-zywieniowe.php - autor tej stronki wydaje mi sie krytykuje wegetarianizm jednak dość mocne argumenty stawia i zwątpiłęm troche...czy moglibyście skomentować sprawę i umocnić mnie w przekonaniu, że lepiej nie jeść mięsa (pomijam rybie mięso).

Dziękuje za wszelkie opinie i wypowiedzi. Najlepiej rozsądne...ludziom z klapeczkami dziękuje z góry.

POZDRAWIAM!

OdpowiedzCytat
Opublikowany : 07/10/2006 1:19 am
Zarathos
bywalec

Ogólnie rzecz biorąc, facet ma sporo racji.

[b]Człowiek jest roślinożerny[/b] - ma 100% racji w gestii człowiek-nie roślinożerca. Człowiek, w jego obecnej formie, jest wszystkożerny. Tzn że może jeść i rośliny i zwierzęta i taka dieta jest dla niego optymalna. Nowoczesna chemia pozwala jeść tylko rośliny suplementując braki niektórych substacji za pomocą ich sztucznie wytwarzanych odpowiedników. W 'naturze' wegetarianie by długo ani zdrowo nie pożyli. No, ale skoro jest nowoczesna chemia to czemu nie?