Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Naturoterapia i nie tylko  

  RSS

jasminea
początkujący
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 19
15/01/2008 3:51 pm  

Ponieważ studiuję terapie naturalne pomyślałam sobie, że może porozmawiamy o tych tematach...
Chętnie służę pomocą! Gdy tylko pozwoli mi na to moja wiedza, chętnie pomogę w rozwiązywaniu różnych problemów, z jakimi się borykamy:)

Co myślicie o naturoterapii? Macie jakieś swoje sposoby leczenia, z których korzystacie?
Zapraszam do dyskusji:)

www.jasminea.pl

[edytowane 15/1/2008 przez jasminea]

jasminea


OdpowiedzCytat
YolinMic
bywalec
Dołączył: 17 lat  temu
Posty: 169
17/01/2008 8:46 pm  

mozesz napisac cos wiecej na temat naturoterapi ? tak ogolnie , ja jestem bardziej zadomowiona w hemoepati
... aaa.. poszperalam troche, juz wiem miecej,
http://www.naturoterapia.com.pl/

mozesz mi w takim razie napisac cos wiecej na temat swiecowania uszu ? Nasz 8 letni syn ma chronicznie zapchany nos i wlasnie natknelam sie ostatnio na swiecowanie uszu jako skuteczna metode na ten problem, ale nie wiem na ile sa to zachwyty i reklama

[edytowane 17/1/2008 przez YolinMic]

Jedynym przykazaniem jest milosc. Jesli jej nie ma- na nic zda sie dziesiecioro przykazan OSHO http://www.wegestudio.pl/NOTESY-k30-0-3-default.html <param name=


OdpowiedzCytat
jasminea
początkujący
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 19
18/01/2008 1:33 am  

Świecowaniu uszu pomaga na większość dolegliwości związanych z rejonem głowy, na bóle zatok, migreny, problemy z uszami; oczyszcza przewody; wspomaga przemianę materii.
Jeśli chodzi o problem, o którym piszesz, to warto by najpierw dojść do tego, co jest przyczyną tych dolegliwości. Przy świecowaniu uszu są pewne przeciwwskazania (np. choroba zakaźna), które trzeba by wykluczyć.
Podstawą jest więc diagnoza! Czyli, jak zawsze chodzi o to, żeby poznać przyczynę.