Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

glodomorek  

Strona 1 / 2 Następny
  RSS

oliwkowa
forumowicz
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 29
09/10/2006 12:47 am  

jestem studentka i cale dnie spedzam na uczelni, powaznie!! siedze od 8 rano do 20..... i juz sama nie wiem co mam tam jesc, bo opycham sie bulkami razowymi i innymi kanapkami, z roznymi dodatkami. oczywiscie jem tez duzo owocow i czasami robie sobie koktail i zabieram go w beaker.
a moze macie jakies ciekawe pomysly na kanapki albo inne propozycje na przekąski miedzy zajeciami? mam tylko 15 minutowe przerwy wiec nie ma szans zeby wyjsc na okienku i wrocic do domu zeby zrobic cos na ciaplo:(( przydaloby mi sie cos co mnie doladuje energia, przedewszystkim MOJ MOZG.... ostatnio juz zaczynam o wszystkim zapominac i w ogole mam taki metlik w glowie i w zyciu ze sie w tym gubie.
co powinnam jesc zeby mi sie lepiej myslalo?
no i moze macie jakies pomysly na ciekawe pobudzajace napoje? nie pije kawy poza zbozowa - inka. probuje tez zielonych herbat. moze ktos ma jednak jakis fajny pomyls?
pozdrawiam i zycze wszystkim wege milego tygodnia pracy / szkoly / itp.

oliwkowa 😉


OdpowiedzCytat
oliwkowa
forumowicz
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 29
09/10/2006 12:48 am  

napisalam "przede wszyskim" z bledem bo lacznie :exclam: widzicie jaki jestem "silly billy" 😀 no ale juz sie poprawiam


OdpowiedzCytat
EvilOne
stały bywalec
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 829
09/10/2006 12:49 am  

polecam chińską czerwoną herbatę pu-erh:)
ucze sie do maturki i mam duzo "rodzinnych" obowiązków a do szkoły dojeżdżam codziennie 35 km pks-em;) wiem co to znaczy mieć słabo naładowane baterie

a tak z ciekawosci-co studiujesz i gdzie??

hide and seek


OdpowiedzCytat
painlessly
początkujący
Dołączył: 18 lat  temu
Posty: 12
09/10/2006 12:57 am  

salatki mozesz robic i zabierac na uczelenie, robic wczesniejw domu cos na obiad i zbierac tez ze soba.