Podziel się!Share on Facebook0Pin on Pinterest0Tweet about this on TwitterShare on Google+0Print this pageEmail this to someone

Produkty nisko-tłuszczowe i wysoko-białkowe jednocześnie  

  RSS

INSULT
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 154
16/07/2010 7:01 pm  

Czy coś oprócz różnych gatunków fasoli przychodzi wam do głowy?


OdpowiedzCytat
xxl
 xxl
weteran forum
Dołączył: 16 lat  temu
Posty: 1730
16/07/2010 7:21 pm  

Kiełki!
Inne strączkowce - soczewica, groch, itd.
Amarantus i quinoa mają wartościowe białko, choć ciut tłuszczyku też. Hm, może jeszcze drożdże?

http://www.explosm.net/comics/random/


OdpowiedzCytat
Bellis_perennis
Famed Member
Dołączył: 14 lat  temu
Posty: 3467
16/07/2010 7:29 pm  

Brązowy ryż, kasza gryczana??? Na bank mają niski indeks glikemiczny ale nie wiem jak z zawartością tłuszczu.


OdpowiedzCytat
INSULT
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 154
16/07/2010 7:32 pm  

Kiełki!
Inne strączkowce - soczewica, groch, itd.
Amarantus i quinoa mają wartościowe białko, choć ciut tłuszczyku też. Hm, może jeszcze drożdże?

Troche sie niejasno wyraziłem mówiąc o fasolach, miałem na myśli wszystkie strączkowe 😉

Przy okazji sam sobie odpowiem, żebym potem nie zapomniał 😀 - kasza gryczana (12 g białka / 100 g).

Czekam na dalsze propozycje użytkowników 🙂


OdpowiedzCytat
mathilda
bywalec
Dołączył: 13 lat  temu
Posty: 115
23/07/2010 12:18 am  

Strączki jednak są niepokonane jeśli chodzi o zawartość białka. Kiełki mają go dużo.

Z innych rzeczy to ziarna zbóż (owies nagi ma ok. 17g białka na 100g ), makarony pełnoziarniste, glony i algi (średnio 50 - 60g/100g), czosnek (ok 6g/100g).

Jestem. Tworzę. Czasem długo siedzę w nocy. Czasem noc długo siedzi we mnie.


OdpowiedzCytat
  
Praca